Forum Replies Created
- ForfatterIndlæg
peter frandsen
KeymasterHej Allan
Det er rigtigt at containere med Tekno Denmark logo i bunden er sjældne og sikkert kun fremstillet en en prøveserie. Men faktisk er de hollandske støbt i den danske form. mvh Peterpeter frandsen
KeymasterHej Anders
Den kunne være pænere, men den er sjælden i original stand. Tillykke med den.peter frandsen
KeymasterHej Det er en flot garage du har fået hjem. Det er sjældent de er i hel stand. mvh Peter
peter frandsen
KeymasterHej Sonnet18
Det er nok de teknobiler der er faldet mest i værdi gennem årene. De kostede typisk 6-800 kr. for 20 år siden i den stand du viser. Nu skal du nok være heldig hvis du får 3-400 pr. stk. Æsken er klart den bedste – men det er svært med priser. mvh Peterpeter frandsen
KeymasterHej Flemming
tak for info – det er faktisk ikke mig der har skrevet den i øvrigt ganske udmærkede artikel, men skribenten har fået lov til at plukke i min P1800 artikel. mvh Peterpeter frandsen
KeymasterHej Flemming
Dem har jeg faktisk også en del af.
peter frandsen
KeymasterHi Karl
I got this layout for advertisement for the green harvester – funny – never seen it before and I not sure it came out in any newspaper. But maybe…
Attachments:
peter frandsen
KeymasterSuper Karl – very nice.
There are many originel boxes in Denmark. Maybe somebody have one. br Peterpeter frandsen
KeymasterHej Flemming
Ingen tvivl om, at det er Tekno forbilledet, som du har vist et billede af. Jeg har set de originale foto, som Termax brugte til at bygge bilen og det de er magen til.
peter
peter frandsen
KeymasterHmm ok du fik løst problemet. Det ser fint ud, men enig Bjarne et sæt nye hjul vil pynte gevaldigt. Prøv at gå ind under uoriginal reservedele og kig på DKW eller Opel Rekord og kig på de hjul jeg selv laver. Det er faktisk ikke så ringe. mvh Peter
peter frandsen
KeymasterHej Bjarne
Det er et velkendt problem, som jeg jævnligt får henvendelser om. Det er det yderste stykke af bunden som fastholder bunden til karosseriet som har tendens til at knække af. Du kan kun løse det ved finde en ny bundplade eller gøre som Hans-Jørgen lave et nyt stykke af et stykke plade og lime den på.
Men tak fordi du gjorde opmærksom på det Bjarne. Jeg får opdateret min artikel snarest.I øvrigt en spændende cabriolet du har lavet der Hans Jørgen.
mvh PeterAttachments:
peter frandsen
KeymasterHej Istvan
Det er en meget sjælden bil og jeg har faktisk kun set det eksemplar som er på billedet. Det er et billede jeg har taget på en auktion – jeg har hverken set bilen før eller siden. Men derfor kan det da godt være at der findes nogen der har et eksemplar.
peter frandsen
KeymasterHej Kim
Jeg har desværre ikke ruder til Scania bussen mere. mvh Peter
peter frandsen
KeymasterHej
Hvis den er til salg vil jeg gerne købe den – send mig en mail på peter4825@hotmail.commvh Peter (Teknosamleren)
peter frandsen
KeymasterDet er ret sjovt med den Irmabælge der ruller ind nu, hvor butikkerne lukker. Der var også Irma i Norge – lukkede vist omkring 1972, hvor denne bil på billedet stammer fra. Den er solgt i en Irmabutik til 19,95 nkr. Så mon ikke også de er røget ud gennem de danske butikker.
Bemærk at det en Høylandskaffe ikke Højlandskaffe. Jeg viste at den norske udgave fandtes, men havde faktisk kun set den en gang – men jeg har en kasse med blandede biler stående og “gud hjælpende mig” om der ikke lå en norsk Høylandskaffe i kassen. Den har nu plads i skabet.
Jeg har i øvrigt opdateret Ford d 800 artiklen på baggrund af den norske bil.mvh
Peter
Attachments:
peter frandsen
KeymasterHej Ole
Den er da faktisk lidt sjov med Irma prismærke.
peter frandsen
KeymasterHej Ole
Jeg vil gerne give dig 300 kr. for det hele – kæden og alle delene.
Du er altid velkommen til at skrive på peter4825@hotmail.comMen hvis du gerne vil lave en auktion så sæt en slutdato ind fx om 3 – 4 dage.
mvh Peter
(Teknosamleren)peter frandsen
KeymasterDer var en del af Tekno Dodge biler som ikke havde logo. Det er som regel den gul/orange presenningbil, men der er også andre. Det er helt normalt.
peter frandsen
KeymasterHej Anders
Jeg har tagskilte – du mener nok et ASG på hjemmesiden. Kan du ikke finde det i reservedelslisterne så send mig en mail. mvh Peter (Teknosamleren)
februar 14, 2023 kl. 17:23 in reply to: ModelHobby Messe 11 & 12. febuar 2023 kl. 10.00 – 16.00 #89447peter frandsen
KeymasterHej Bjarne
Hvordan er markedet besøgt? De loppemarkeder jeg har besøgt efter coronaen har ikke været for godt besøgt. Det vi har på Frederiksberg er en skygge af sig selv.
peter frandsen
KeymasterHej Anders
Prøv Facebook, Gul & Gratis mv.peter frandsen
KeymasterHej Bjarne
De er flotte – tænk sig en Ford Anglia som rallybil.
peter frandsen
KeymasterMange tak – Det er godt nok en DAF ikke en Scania. De er kommet godt ned i pris jeg forudbestilte da de kom frem og der var de meget dyrere.
Det er jo meget sjov med lidt andet, når man har lidt tid her mellem Jul og Nytår.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterGlædelig Jul skal det også lyde herfra til alle glade modelbilssamlere. Sidder og smiler lidt, jeg burger faktisk også et af de gamle Sony kameraer. peter
peter frandsen
KeymasterGlædelig Jul skal det også lyde herfra til alle glade modelbilssamlere. Sidder og smiler lidt, jeg burger faktisk også et af de gamle Sony kameraer. peter
- ForfatterIndlæg