Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › ModelHobby Messe 11 & 12. febuar 2023 kl. 10.00 – 16.00
- This topic has 3 svar, 2 stemmer, and was last updated 2 years, 2 months siden by
Kim Bjarne Sørensen.
- ForfatterIndlæg
- februar 9, 2023 kl. 23:37 #89348
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Så er der igen ModelHobby Messe i Aars med masser af stande. Jeg er der helt sikkert fra der bliver åbnet Lørdag formiddag.https://messecenteret.dk/DK.aspx
MVH Kim B S.
- Dette emne blev ændret 2 years, 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
februar 11, 2023 kl. 16:44 #89385Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHer er så billeder af dagens høst som er.
En Skoda Oktavia årgang 1961.
Et Corgi sæt med 3 engelske politi-biler.
Til sidst en Scania S 650 V8 årgang 2020 fra WSI Models. Og det er selvfølgelig en kopi af den fedeste lastbil Lynbudet i Hobro har, som vi ser ret tit på saltfabrikken hvor jeg arbejder. Den var jeg nød til at have da jeg så den, selv om den er væsentlig nyere end de biler jeg nårmalt samler på.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 years, 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 years, 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
februar 14, 2023 kl. 17:23 #89447peter frandsen
KeymasterHej Bjarne
Hvordan er markedet besøgt? De loppemarkeder jeg har besøgt efter coronaen har ikke været for godt besøgt. Det vi har på Frederiksberg er en skygge af sig selv.
februar 15, 2023 kl. 02:18 #89452Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Så galt var det ikke i Aars, i hvert fald ikke de første 4 timer hvor jeg var der. Der var lang kø uden for døren før de åbnede som der plejer at være, så der er næsten altid mange om formiddagen, hvilket var det samme denne gang, og så tynder det ud i løbet af eftermiddagen.MVH Kim B S.
- Dette emne blev ændret 2 years, 2 months siden af
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.