Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Dækservice – VW type 2 – nr 410
- This topic has 7 svar, 3 stemmer, and was last updated 3 days, 19 hours siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- februar 3, 2025 kl. 20:06 #100979
Peter Ebdrup
ParticipantJeg har VW Type 2 Dækservice fra Firestone. Den har nr 410.
Bilen er velholdt, men jeg mangler dækkene, som skal være på ladet af bilen. På billeder kan jeg se, at der skal være 12 dæk, og jeg kan huske, at de sad på 2 “stænger” formentlig aksler.Hvilke dæk skal sidde på bilen, og er det almindelige aksler, som sidder gennem dækkene?
Mvh.
Peter EbdrupP.S. billedet er lånt fra internettet
- Dette emne blev ændret 1 weeks siden af
Peter Ebdrup.
Attachments:
februar 4, 2025 kl. 08:42 #100989Flemming Rasch
ParticipantDet ligner lastbil dæk men jeg tror faktisk at det er dæk fra Linkold de er en mellem ting mellem personbiler og lastbiler og de hænger på hjul aksler men man kan uden problemer bruge personbil dæk på den
februar 5, 2025 kl. 22:14 #101003Peter Ebdrup
ParticipantTak for hjælpen 😊😊
Jeg prøver at finde personbilsdæk til at sætte på bilens ladfebruar 6, 2025 kl. 13:07 #101005Flemming Rasch
ParticipantDem har Peter 👍🛞
februar 6, 2025 kl. 14:47 #101006Peter Ebdrup
ParticipantJeg har skrevet til Peter, for jeg kan ikke lige helt gennemskue alle de mange muligheder hos ham.
Forhåbentligt er bilen snart fuldt udstyret igen. 😊februar 6, 2025 kl. 18:40 #101009Flemming Rasch
ParticipantDet er denne type du kan bruge person bil dæk
Attachments:
februar 6, 2025 kl. 19:37 #101012peter frandsen
KeymasterHej Peter
Jeg har sendt dig en mail med et link – det er 12 almindelige personbilsdæk som bruges på den model – men jeg har dem faktisk liggende under VW slangebilen – den skal nok have sin egen fane. Endnu engang tak til Flemming for den hurtige og kompetente reaktiv.
Peterfebruar 7, 2025 kl. 08:23 #101015Flemming Rasch
ParticipantHej Peter
Jeg prøver bare og hjælpe vores lige sindet modelbyggere jeg kan huske da jeg startede med at renover model biler vidste jeg intet og spurgte man nogen var man lukket som en tyk tung bog så man selv måtte i gang
Det syntes jeg er ærgelig vi kan da lige så godt give hinanden råd og vejledning det gør da vores hobby sjovere men jeg syntes også at man er blevet meget bedere til det med tiden
Og Peter tak for de pæne ord
Mange modelbil hilsener
Flemming- Dette svar blev ændret 3 days, 19 hours siden af
Flemming Rasch.
- Dette emne blev ændret 1 weeks siden af
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.