Forum Replies Created
- ForfatterIndlæg
peter frandsen
KeymasterDu kan klippeadressen ind i søgefeltet som kommer du ind på hjemmesiden og et fint billede af decalerne.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Tommy
Det er desværre skidt nyt. Jeg ved ikke, hvor du kan finde en rude – og de andre passer ikke. jeg kan heller ikke hjælpe dig med hjulene.mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Thomas
Det er godt nok en flot lastbil, som du har gang i. Du får nok svært ved at finde en model af en L56, men du har den mulighed at finde fx en Scania 75 og sætte Scania-Vabis 56 decaler på.mvh
Peterpeter frandsen
KeymasterInteressant læsning Hans-Jørgen. Af samme grund kunne jeg aldrig drømme om at donere så meget som lerkugle til et museum. Ingen har styr på noget og det meste bliver lagt på debot, hvor det enten går til eller forsvinder.
Det er jo synd, men det i privat eje bliver der da passet på.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterTillykke med den Flemming. Den ser fin ud selvom den er brugt.
peter frandsen
KeymasterHej Hans Jørgen
Ja det sparede de også væk, ligesom bliklys mv. Der hvor de kunne spare arbejdsprocesser blev der skåret ned. Men bilerne var også billige.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Ole
Tillykke med bilen. Så er den snart klar til at komme ind i skabet.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Hans Jørgen
Jeg har også brugt noget tid på at finde hoved og hale i blikbilerne. Men det er svært med sikker viden. Jeg vil klippe dit udmærkede bud ind i kommentarfeltet til min kommende artikel om blikbilerne.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Hans Jørgen
Tak for info.
peter frandsen
KeymasterMindst muligt arbejde – så er løsningen nok at sætte det hele på auktion. Så er det væk på en gang.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterDe sparer jo, hvor de kan Flemming.
peter frandsen
KeymasterHej Hans jørgen
Tak for tippet – det er godt at vide.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Peter
Bor selv i Hillerød – byder gerne 225 kr. for din bil og æske.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Michael
Jeg er enig i, at du skal skille den ad. Det er umuligt at lave en bil uden at det kan ses. Det bedste tegn er, hvis den forreste kofanger har været taget af. Men det er da en fin bil, synes jeg.
peter
peter frandsen
KeymasterHej Michael
Hvis den skal være uden fejl i en fejlfri æske ligger prisen nok på 1200 – 1800 kr.
mvh
Peter
peter frandsen
Keymasterpeter frandsen
KeymasterHej Kim
Jeg vil også meget gerne have en kopi af listen, hvis det kan lade sig gøre.
Mail: peter4825@hotmail.com
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Sven
Det var et sjovt fund – det ville jeg ikke gøre noget ved. Det kan også have siddet på Vimmelskaftet, der havde Langes Legetøj også hjemme.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Hans Jørgen
Tak for kommentaren. Jeg vidste ikke at Ferrari Monza havde kørt i Danmark – så det er en overraskelse for mig. Jeg har bestilt nogle decaler til Ferrari Monza i en svensk udgave, så kan man lave en når engang jeg får dem hjem.
mvh
peter
peter frandsen
KeymasterHej Madsermand
Jeg har den ikke og vil gerne byde ind på den.
Kan du sende en mail på peter4825@hotmail.com
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Lars
Det er ganske normalt. Det var en billigserie Tekno lavede i 1969 og som de kaldte blist-car. Der blev typisk sparet på decaler, maling af lygter o.s.v. og Tekno mente så åbenbart ikke, at den var værdig til Teknonavnet.mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHej Lars
Den er formentlig restaureret – der blev lavet en hel den af dem for nogle år siden – både den gule og den blå Svensk Redningstjenst.
mvh
Peter
peter frandsen
KeymasterHavde vel en ide om at dette Forum var et sted også for renovering af modelbiler?
mvh
Peterpeter frandsen
KeymasterHej Mick
Det er helt vildt interessant det du fortæller omkring Tobi, Molberg og ikke mindst Lion DK, som ingen indtil nu har haft nogen som helst viden om. Folkevognrugbrødene er Ford Taunus transit, men de er velkendte.
Mange tak for bidraget.
peter frandsen
KeymasterAv den var sjov. Forklaringen kan være, at butikken har smidt æsken var og derfor brugt en af deres egne poser. Måske findes der kun dem.
peter- ForfatterIndlæg