Kim Bjarne Sørensen

Forum Replies Created

Viser 25 indlæg - 76 til 100 (af 1,742 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • in reply to: Tekno Opel Record P1 #104804

    Hej alle.
    Jeg vil lige opdatere denne tråd. Der er nemlig sket det at jeg nu har 3 af Opel Record P1 fra Tekno. Og to af dem har nu interiør. Jeg havde jo oprindelig sat et interiør i den sorte fra en Opel Kadett. Men det har jeg ikke kunnet finde flere af nogen steder.
    For noget tid siden så jeg så at Peter havde en til salg hvor det vidste sig at der var monteret interiør fra en VW 1500. Så det måtte jeg også prøve, så det er det man kan se i den lyseblå. Og det passer faktisk ganske fint.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #104798

    Hej alle.
    Så er der nyt i min samling. Min lyseblå Buick Riviera fra Corgi Toys har fået fint selvskab af den fine guldfarvede Buick Riviera med trailer og båd ligeledes fra Corgi Toys som Peter for nylig havde til salg.
    Her er lidt billeder. For neden kan det ses hvor den har fået plads på hylden i mellem en masse andre amerikaner-biler.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Flytning #104771

    Hej Bertel.
    Ja, det kan godt være lidt af en opgave. Sidst vi flyttede var helt tilbage i 1998. Og jeg synes at der var meget, men der er jo ikke ligefrem blevet mindre med årene der er gået siden. Så jeg håber at vi kan blive i vores nuværende hus resten af livet.
    Jeg har i øvrigt også hjulpet med mange flytninger i gennem tiderne. Den værste flytning jeg har været med til tog fjorten dage. Vi flyttede nogen venner fra en 4 længet gård til en anden 4 længet gård, og alle bygninger var fyldt op med ting, og næsten ingen ting måtte smides ud.
    I må have rigtig god arbejdsløst med fløtningen.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Hvad er prisen #104754

    Hej Skov.
    velkommen på forum.
    Hvis vi skal sætte en pris på dine biler er vi nød til at se alle detaljer, på hver enkelt bil. Det vil sige at vi skal se alle sider af hver bil, så vi kan se alle brugsspor og mangler.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #104522

    Hej alle.
    Så er der igen nyt i min samling. Den mørkeblå Volvo 164 har fået selvskab af endnu en Volvo 164, denne gang en lys metalblå fra Tekno Holland i meget flot stand. Der for uden har jeg også købt en hvid Markos Volvo 1800 fra Corgi Toys, ligeledes i meget flot stand.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Ny ankomne Tekno Projekter. #104149

    thank you very much.
    No. It’s only glued with superglue, since it was made for me. And the day I’m not here anymore, you can see that the car has been renovated. That way, no one gets cheated.

    in reply to: Ny ankomne Tekno Projekter. #103806

    Hej Bertel.
    Mange tak. Og lige måde.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Ny ankomne Tekno Projekter. #103795

    Hej alle.
    I dag har jeg fået istandsat en af de projekter som ses på øverste billede, nemlig den hvide MG A 1600. Her er lidt billeder hvor den er sammen med en rød MG som jeg har haft fra jeg var barn.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #103780

    Hej Hans Jørgen.
    Her er lidt billeder. Jeg håber at der er noget du kan bruge. Det lyder jo til at blive et rigtig fint Leksikon.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #103774

    Hej alle.
    I dag har jeg lige fået et mindre projekt gjort færdig, nemlig den lille gule Lesney model af en Vauxhall Victor Estate som jeg købte billigt på et loppemarked i Aalborg for noget tid siden. Her under kan den ses sammen med en rød af samme slags, som jeg har renoveret en gang i firserne.

    MVH Kim B S.

    in reply to: TOYOTA 2000 #103185

    Hej Hans Jørgen.
    På min Toyota er der to sorte plastik oprettere som starter oven over forreste sving på udstødningsrørene, og derfra ned til styretøjet. Jeg håber at du kan se det på mine billeder.
    Det skal siges at jeg aldrig har prøvet at skille min Toyota ad, men hvis bundpladen er lavet af plastik, kan det måske være en del af den, som i så fald er knækket af på din.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #102881

    Hej igen.
    Så fik jeg lige monteret BP mærker der hvor de manglede.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #102872

    Hej Flemming.
    Mange tak.

    Hej alle.
    Nu er der lidt nyt igen, nemlig den mørkeblå Tekno Volvo 164 med en meget fin æske, som Peter for nylig satte til salg + at min ret nyindkøbte Heinkel Trøjan har fået de dæk som den manglede. Så mangler den bare at få en ny lakering.
    Volvoen har også lige fået en fælg til reservedækket som i forevejen var i bagagerummet.

    Der for uden er der også kommet BP mærker til min BP Volvo tankbil. Billeder kommer når mærkerne er monteret.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Montering af dæk #102707

    Hej Niels-Jørn.
    Du er desværre nød til at afmontere bunden i de bagerste nitninger for at få bunden så langt ned så dækkene kan komme ind på fælgen for bagskærmene, som jo ellers går lidt langt ned over hjulene.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #102564

    Hej alle.
    Jeg var for nylig ved et loppemarked i Aalborg, hvor jeg købte en fin renoveret trailer fra Corgi Toys og 2 meget billige projekter, nemlig en tidlig Lesney Vauxhall Victor Stationcar med de grå hjul og en Corgi Toys Heinkel Trojan som mangler 2 dæk.
    Det kan ses her under.

    in reply to: Søger Lone Star Impy modeller. #102556

    Hej alle.
    Jeg har stadig ikke fundet nogen af de ovenstående, så jeg søger stadig.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Hej Kim BS #102399

    Hej Bertel.
    Som altid er dine lastbiler rigtig lækre.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #102373

    Hej alle.
    Jeg var lige til Aars stumpemarked og fik købt en Tekno BP Volvo Tankbil. Så nu er jeg nået lidt længere med at skaffe tilbehør til min kommende BP tankstation. Tankbilen skal lige have en let renovering med lidt grøn maling hist og her, og nye BP mærker på siden af traileren.

    Der for uden har jeg købt en Vanguards Austin A35 van. En fin lille varevogn som straks er kommet i selvskab med min Austin J4 kassebil.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Nyt i min samling. #102325

    Hej Peter.
    Det har du helt sikkert ret i. Jeg synes også at det er sjovt at have den slags tilbehør i sin samling.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Jeres Projekter ??? #102130

    Hej Bertel.
    Det bliver nævnt længere oppe i Teksten at indmaden er fra en CR76. Det vil sige Scania CR76 som er Teknos Scania bus. Men du har faktisk ret, for sæderne der fra er magen til dem som sidder i Volvo F88 og FB89.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Hej Kim BS #102128

    Hej Bertel.
    Det ser rigtig godt ud med den lygtebom.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Hej Kim BS #101980

    Hej Bertel.
    Super. Den er da blevet rigtig vellykket.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Reklamebilerne kom ud i lyset #101930

    Hej Ole.
    Det er vel nok en imponerende samling. Og bestemt rigtig flot i dit nye skab.

    MVH Kim B S.

    in reply to: På udstilling #101874

    Hej Flemming.
    Fantastisk Flot samling lastbiler du har der.

    Hej Bertel.
    Fine projekter du har fået fat på. Den gule Scania trækker er jeg spændt på hvad du vil gøre ved, jeg har nemlig en pressis magen til, som jeg en gang købte på et loppemarked for 5 kr. Jeg har endnu ikke fundet en trailer som kan bruges sammen med den.

    MVH Kim B S.

    in reply to: Scania hos Volvo manden 🤭 #101529

    Hej Flemming.
    Fede Scania lastbiler, de måtte også godt have været i min samling.

    MVH Kim B S.

Viser 25 indlæg - 76 til 100 (af 1,742 i alt)