TOYOTA 2000

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Jeg har sådan en her som jeg tænker på at friske lidt op — MEN!
    Forhjulene drejer nemt, og mit spørgsmål er om der ikke skal være en “fjeder” eller lign. der rette kørselsretningen op? lige som på alle andre Tekno/Kirk biler. Jeg har ikke prøvet at skille den ad endnu. Men er ved at kikke mig om efter dele, og synes ikke der var sådan en opretter dims mellem reservedelene i listen…

Hej Hans Jørgen.
    På min Toyota er der to sorte plastik oprettere som starter oven over forreste sving på udstødningsrørene, og derfra ned til styretøjet. Jeg håber at du kan se det på mine billeder.
    Det skal siges at jeg aldrig har prøvet at skille min Toyota ad, men hvis bundpladen er lavet af plastik, kan det måske være en del af den, som i så fald er knækket af på din.

MVH Kim B S.

peter frandsen
    Keymaster

Hej Hans Jørgen og Bjarne
    Jeg blander mig lige lidt – du mangler blot hjulopretteren som sidder under den løse plastikmotor – så kører den igen. Jeg kan godt se, at den mangler i mine lister, men jeg får den lagt på i morgen – og giver besked i denne tråd.

peter frandsen
    Keymaster

Hej
    Så har jeg lagt hjulopretteren ind under originale reservedele Toyota 2000. Den er nem at montere uden at skifte bilen ad. Hvis du skiller bilen ad så søg for at få trykket bunden helt tilbage når du skal samle den igen ellers får du knækket kardanstykket.

OKAY — Den er gemt godt væk. Så kan jeg bedre forstå jeg ikke ude fra kunne se noget der manglede. Tak for de gode forklaringer og ikke mindst fotos Peter. Billeder taler ofte meget bedre end en masse ord… Jeg vender frygteligt tilbage 😉

Flemming Rasch
    Participant

Hej Bjarne
    Det er forkert der er nogen der har prøvet at lave den og bunden er støbt på dem

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.