Forum Replies Created
- ForfatterIndlæg
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Anders.
Måske er det den du har set.
https://www.minivolvo.lu/new-releases/volvo-p210-duett-tele-by-editions-atlas
- Dette svar blev ændret 1 week, 5 days siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 week, 5 days siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Lene.
Jeg er meget enig. budet på 200 kr for begge er ca. det man plejer at give for nogen tilsvarende projekter.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 1 week, 5 days siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Hans Jørgen.
Rigtig flot og kreativt lavet tømmervogn. Og den ligner jo rigtig godt den rigtige.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Rigtig flot autotransporter du har lavet. Jeg er noget imponeret over så godt den ligner den rigtige af slagsen.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Lene.
Jeg vil mene at bilerne her bestemt er noget værd, som gode projekter som kan blive som nye igen med tilføjelse af lidt reservedele og ny lakering. Samlet pris vil jeg tro vil ligge i mellem 200 og 350 kr. for de her vidste.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Lene.
Jeg vil mene at bilerne her bestemt er noget værd, nogen som gode projekter som kan blive som nye igen med tilføjelse af lidt reservedele og ny lakering, og nogen til fine reservedele til andre. Samlet pris vil jeg tro vil ligge i mellem 500 og 800 kr. for de her vidste.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Jeg har 3 af dem og alle med venstre-styring, men kun et næsehorn som jo engenlig høre til. Af modeller fra Corgi toys er det i øvrigt en af de biler jeg bedst kan lide, fordi den ligner den rigtige ret godt, faktisk meget bedre end den fra Dinky toys. Og så er det jo en årgang 1965 som jeg synes er en af de flotteste Vw bobler. Den har de skrå forlygter som de havde til 67 og de pæneste baglygter og den bagklap som de kun havde fra 64 til 66 og så har den de høje sideruder med den skrå stolpe ved trekantruden som første gang var på årgang 65. Alle disse detaljer er kun kombineret på årgang 65 og 66.
Og til sidst kan jeg rigtig godt lide de kofangere med amerikaner-bøjlerne.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Bertel.
Det er sandelig også fine køretøjer du får lavet der.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Mange tak.
Jeg skraber forsigtig maling af med en skruetrækker, når bilen er skilt ad.MVH Kim B S-
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Endnu en af denne samling er blevet renoveret. Denne gang blev det VWen som har fået nye lygter, kofangere, rude, hjul og lakering.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Mange tak. ja, nu mangler jeg kun nogen få af dem jeg er interesseret i.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Rigtig fin Volvo ham Helge har fået der.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Fine projekter du viser. Jeg kan se at de begge er fra Dinky Toys. Den blå er den tidligste udgave. Den hvide er den faceliftet hvor de fik nyt kølergitter og for-blinklys. Hullet i taget er til en taglygte.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming og Bertel.
Mange tak. Ja, jeg har jo set at i begge har nogen ret imponerende samlinger af ASG-biler. Jeg er håbløs bag efter med mine 3 styk, hvor af min Volvo FB 88 trænger til lidt kærlig pleje, i form af en forlygte et tagskilt og lidt maling.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Så lykkedes det endelig at finde en blå sambabus fra Lone Star.
Så der er kun 3 biler tilbage som jeg søger efter.
Dem jeg mangler er.Nr. Model
7: Vauxhall Firenza.
21: Fiat 2300 S Coupe.
23: Alfa Romeo 1600 Giulia Spyder.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 months, 1 week siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 months, 1 week siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Så kom der lige endnu et Scania Hængertræk mere ind i min samling, denne gang en ret fin ASG transport.MVH Kim B S.
Attachments:
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantJeg har lige prøvet at flytte et billede her ind desværre uden held.
- Dette svar blev ændret 2 months, 1 week siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 months, 1 week siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Nu da jeg har set billederne kan jeg se at det er scania nr. 451 dog uden hænger.
Det er da ellers en rigtig flot udgave af Scaniaen. Og det er rent faktisk første gang jeg ser den i den udgave. Ud over at jeg kan se på undervognen at det er en sen version af Scaniaen mellem 1969 og 1972. ved jeg ikke så meget andet om den.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter
Er det så Scania med lad, enten med eller uden presenning, i en udgave som jeg aldrig har set. Den er nemlig ikke i Teknobogen. Jeg har ledt og ledt, og jeg ved også godt at der findes mange teknobiler som ikke er med i Teknobogen eller for den sags skyld Peters artikler. Men du kan da godt få min e-mail.kim,bjarnesorensen@gmail.com
MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantOg her er Peters artikel om den.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Er det Scania hænger-trækket det drejer sig om? For så er der en tråd om den her.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 months, 1 week siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Ja. Der blev den lige et par tænder federe.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantSå blev jeg næsten færdig.
Attachments:
- Dette svar blev ændret 1 week, 5 days siden af
- ForfatterIndlæg









