Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Ny ankomne Tekno Projekter.
- This topic has 12 svar, 4 stemmer, and was last updated 2 months siden by
Kim Bjarne Sørensen.
- ForfatterIndlæg
- februar 5, 2025 kl. 02:19 #100994
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Jeg har endmu en gang lavet en handel med Peter, og denne gang blev det til ikke mindre end 12 Teknobiler, dog alle i lidt dårlig forfatning. Men alligevel tror jeg at de fleste af dem kan blive fine igen. Jeg vil i hvert fald gøre et forsøg. Alle bilerne har i hvert fald nogen brugbare dele, og prisen var ret lav, så det kan aldrig gå hel galt. Og jeg vil samtidig nævne at jeg har rigtig god erfaring med at handle med Peter. Jeg har fået mange fine biler og reservedele ud af det, og altid suveræn fin service.Så mange tak for det til Peter.
MVH Kim B S.
- Dette emne blev ændret 1 year, 4 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette emne blev ændret 1 year, 4 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
februar 5, 2025 kl. 16:25 #101001Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Har også købt “nye” restaureringsobjekter til samlingen, Tekno og Vilmer. Pluds en del stumper til igangværende projekter.
Jo Peter kan skaffe det meste, også det “umulige”.
Samlerhilsner fra Bertel.Attachments:
juli 19, 2025 kl. 23:54 #103795Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
I dag har jeg fået istandsat en af de projekter som ses på øverste billede, nemlig den hvide MG A 1600. Her er lidt billeder hvor den er sammen med en rød MG som jeg har haft fra jeg var barn.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 11 months, 1 week siden af
Kim Bjarne Sørensen.
juli 20, 2025 kl. 00:00 #103802Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Meget fint resultat.
Endnu en perle til samlingen.
Fortsat god sommer, til dig og alle på forum.juli 20, 2025 kl. 22:10 #103806Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Bertel.
Mange tak. Og lige måde.MVH Kim B S.
august 7, 2025 kl. 02:53 #104121Stroget
ParticipantGreat job on the MGA! Did you rivet the baseplate back on?
august 7, 2025 kl. 22:47 #104149Kim Bjarne Sørensen
Participantthank you very much.
No. It’s only glued with superglue, since it was made for me. And the day I’m not here anymore, you can see that the car has been renovated. That way, no one gets cheated.august 7, 2025 kl. 23:32 #104150Stroget
ParticipantGood idea – thanks for doing it that way!
august 8, 2025 kl. 01:40 #104151Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Også kæmpe “tommel op” herfra.
Alle mine restoringer er limet, så eftertiden kan se de ikke er “fabriks originale”.
Mvh. Bertelmarts 4, 2026 kl. 17:07 #106826Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Her er to af de projekter som startede denne tråd, blevet renoveret, nemlig en Saab 96 og en af de to Ford Taunus 17 M.
Disse to biler er faktisk nogen som jeg har lavet til en af mine venner, som også godt kan lide gamle Teknobiler.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 3 months, 3 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
april 21, 2026 kl. 21:06 #107607Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Endnu en af denne samling er blevet renoveret. Denne gang blev det VWen som har fået nye lygter, kofangere, rude, hjul og lakering.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
april 22, 2026 kl. 17:45 #107612Flemming Rasch
ParticipantDen er blevet fin altid sjovt at se bilerne i andre farver end de er født 👍😊
Hvad tager du maling af med ??april 23, 2026 kl. 11:00 #107613Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Mange tak.
Jeg skraber forsigtig maling af med en skruetrækker, når bilen er skilt ad.MVH Kim B S-
- Dette emne blev ændret 1 year, 4 months siden af
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.










