Ny ankomne Tekno Projekter.

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Ny ankomne Tekno Projekter.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #100994

    Hej alle.
    Jeg har endmu en gang lavet en handel med Peter, og denne gang blev det til ikke mindre end 12 Teknobiler, dog alle i lidt dårlig forfatning. Men alligevel tror jeg at de fleste af dem kan blive fine igen. Jeg vil i hvert fald gøre et forsøg. Alle bilerne har i hvert fald nogen brugbare dele, og prisen var ret lav, så det kan aldrig gå hel galt. Og jeg vil samtidig nævne at jeg har rigtig god erfaring med at handle med Peter. Jeg har fået mange fine biler og reservedele ud af det, og altid suveræn fin service.

    Så mange tak for det til Peter.

    MVH Kim B S.

    Attachments:
    #101001
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Kim BS.
    Har også købt “nye” restaureringsobjekter til samlingen, Tekno og Vilmer. Pluds en del stumper til igangværende projekter.
    Jo Peter kan skaffe det meste, også det “umulige”.
    Samlerhilsner fra Bertel.

    #103795

    Hej alle.
    I dag har jeg fået istandsat en af de projekter som ses på øverste billede, nemlig den hvide MG A 1600. Her er lidt billeder hvor den er sammen med en rød MG som jeg har haft fra jeg var barn.

    MVH Kim B S.

    #103802
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Kim BS.
    Meget fint resultat.
    Endnu en perle til samlingen.
    Fortsat god sommer, til dig og alle på forum.

    #103806

    Hej Bertel.
    Mange tak. Og lige måde.

    MVH Kim B S.

    #104121
    Stroget
    Participant

    Great job on the MGA! Did you rivet the baseplate back on?

    #104149

    thank you very much.
    No. It’s only glued with superglue, since it was made for me. And the day I’m not here anymore, you can see that the car has been renovated. That way, no one gets cheated.

    #104150
    Stroget
    Participant

    Good idea – thanks for doing it that way!

    #104151
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Kim BS.
    Også kæmpe “tommel op” herfra.
    Alle mine restoringer er limet, så eftertiden kan se de ikke er “fabriks originale”.
    Mvh. Bertel

    #106826

    Hej alle.
    Her er to af de projekter som startede denne tråd, blevet renoveret, nemlig en Saab 96 og en af de to Ford Taunus 17 M.
    Disse to biler er faktisk nogen som jeg har lavet til en af mine venner, som også godt kan lide gamle Teknobiler.

    MVH Kim B S.

    #107607

    Hej alle.
    Endnu en af denne samling er blevet renoveret. Denne gang blev det VWen som har fået nye lygter, kofangere, rude, hjul og lakering.

    MVH Kim B S.

    #107612
    Flemming Rasch
    Participant

    Den er blevet fin altid sjovt at se bilerne i andre farver end de er født 👍😊
    Hvad tager du maling af med ??

    #107613

    Hej Flemming.
    Mange tak.
    Jeg skraber forsigtig maling af med en skruetrækker, når bilen er skilt ad.

    MVH Kim B S-

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.