Flytning

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #104766
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej alle Teknofans.
    Som nogle af jer ved er jeg midt i en hus flytning.
    Efter knapt syv år på Vesterbro (Kbh.), flytter vi nu til Sydhavnen (også Københavnstrup).
    Ned/oppakning af modelbilsamlingen, er et stort arbejde,
    når man som mig har en del stykker. Jeg har ikke helt tjek på hvormange. Det blev til otte flyttekasser.
    Nogle i orginal kasser, øvrige pakket ind i avispapir.
    Derudover et par vitrineskabe.
    Men som vor gode ven Ms. Super (Flemming Rasch),
    siger så er det en god anledning til at få støvet modellerne af.
    Samlerhilsner Bertel aka. “Mister Scania”.

    #104771

    Hej Bertel.
    Ja, det kan godt være lidt af en opgave. Sidst vi flyttede var helt tilbage i 1998. Og jeg synes at der var meget, men der er jo ikke ligefrem blevet mindre med årene der er gået siden. Så jeg håber at vi kan blive i vores nuværende hus resten af livet.
    Jeg har i øvrigt også hjulpet med mange flytninger i gennem tiderne. Den værste flytning jeg har været med til tog fjorten dage. Vi flyttede nogen venner fra en 4 længet gård til en anden 4 længet gård, og alle bygninger var fyldt op med ting, og næsten ingen ting måtte smides ud.
    I må have rigtig god arbejdsløst med fløtningen.

    MVH Kim B S.

    #104776
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Kim BS.
    Jo flyttet er en stor opgave. Der var også et par plastikkasser.
    Selv midt i en flytning er der ankommet en lille ny.

    #104930
    peter frandsen
    Keymaster

    Hej Bertel
    Det fylder, men der er sikkert plads til en del mere ….

    #105275

    Hej Bertel.
    Hvordan går det med flytningen?

    MVH Kim B S.

    #105315
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Kim BS.
    Jo tak, det begynder at ligne noget.
    Vi er efterhånden kommet på plads med de fleste ting.
    Skabe er hængt op og vitrinerne har fundet en plads
    (Billede10).
    Dog er flere biler end tidligere blevet i deres kasser
    (Billede2).
    Mange samlerhilsner fra Bertel.

    #105819
    Stroget
    Participant

    You have very nice cabinets. Congratulations on the move. We moved (with my collection) 4 years ago. I know it is a huge task!

    #105823
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hi Karl.
    Since we moved to a smaller apartment, it has been a bit of a puzzle to find space for all the cabinets.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.