Forum Replies Created
- ForfatterIndlæg
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super.
Tillykke med dine “nye” biler.
Jeg syntes det var en fair pris, du gav for dem.
Fortsat rigtig god sommer.Bertel Pedersen
ParticipantHi Ducki,looks really good.
All the best from Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantLidt update fra 3D fronten.
Bertel Pedersen
ParticipantHej Anders.
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med tips om hur du hittar konverteringen.
Din idé att använda skåpdelen från en Ford låter helt okej.
Mina Duett-bilar köptes färdiga som dom är.
Fortsatt lycka till med ditt projekt, Bertil.Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej Lene.
Mener Flemming’s bud på 200 for begge biler er fair.
Bilerne er ikke særlig sjældne og fremstår med brugsspor/mangler.
Mvh. BertelBertel Pedersen
ParticipantSå er der ankommet lidt dele fra Peter.
Mvh. BertelAttachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ford D-800 fans.
Har købt lidt 3D printet dele.
Så må vi se hvad det bliver til.
Samlerhilsner fra Bertel.Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej HJW.
Også stor ros herfra.
Hyggeligt lille projekt.
Sød kanin på tegningen.
Sommer hilsner fra BertelBertel Pedersen
ParticipantHej Flemming (Ms Super)
Jeg er helt enig med dit synspunkt; flere burde deltage i debatten her på forum.
Ganske vist er modelbilsamleriet for nogle en vinter aktivitet, men bare fordi andre interesser også kræver sin tid, kan man sagtens kigge forbi forum i ny og næ.
Loppe og kræmmermarkeder, marskandiserbutikker findes hele året.
Det behøver ikke være de helt store ombygnings projekter eller renoveringer, også gerne et par billeder fra samlingen og en kommentar.
Fortsat god sommer og samlelyst fra Bertel (aka. Mister Scania/ASG)Bertel Pedersen
ParticipantTak for info. 🤠
Bertel Pedersen
ParticipantMs.super,
meget fin Ford.Bertel Pedersen
ParticipantHej Peter.
Kanon flot resultat med din Bedford autotransporter.
Samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantFin lille bil, jeg har også fået en “ny” i samlingen Volvo FB88, gammel sag jeg haft stående i mange år.
Lidt reparation af maling og en gang nye decaler.
Bilerne i baggrunden er nogle jeg har istandsat for min kollega Tom.- Dette svar blev ændret 3 weeks, 2 days siden af
Bertel Pedersen.
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super.
Nej jeg samler egentligt ikke på dem, men det er et par fine biler og jeg fik dem til en rimelig pris.
Mvh. BertelBertel Pedersen
ParticipantHej modelbilfans,
Jeg har været i en marskandisershop,
fik et par biler med hjem til samlingen.
Buick sedan 1949
Mercedes 600, Zil 114
Mercedes 280SL 1968
Folkswagen Beetle 1997/98
Fortsat god samler lyst til alle her på forum.Bertel Pedersen
ParticipantHej modelbilfans.
Et par små “nye” ASG biler i samlingen;
Mercedes Actros, kinesisk plastik.
Volvo F12 Globetrotter, fransk Majorette.
Volvo kranbil, Vilmer.
Scania L76, Vilmer.Samlerhilsner fra Mister ASG
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ford D-800 fans.
Update; ombytning af lad fuldført.
Mvh. Bertel- Dette svar blev ændret 1 month siden af
Bertel Pedersen.
Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super.
Jeg har købt en “reservedelsbil” på nettet,
Chassisrammen med hjulophæng er fra den.
Samlet udgifter for de to biler, ca. 2 tusindelapper, smager det så koster det.
Hilsner fra BertelBertel Pedersen
ParticipantHej gode Tekno ven
Et par billeder blå bil.
Samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms. Super
Spændende bil du har gang i.
Jeg vil tro den skal have en gang nye hjul,
de SIKU er noget plastik.
Held og lykke med projektet.
Samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantASG Scania L76 næsten færdig og Volvo’en bliver til kranbil.
Bertel Pedersen
ParticipantDe “nye” hjul er helt klart bedre, de andre var lidt for meget af plastik.
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super.
Ham Helge, er sørme blevet gjort kørende.
Fortsat god søndag, fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Velkommen i ASG “klubben”,
Lidt fremgang med mit Vilmer Volvo/Scania projekt.
Samlerhilsner fra Mister ASG/Scania.Bertel Pedersen
ParticipantHej alle modelbilfans.
Nyeste I samlingen:
Australsk Kenworth K200.
Fremstillet af Australske Drake Collectibles.
Samt et par trailere af blandet fabrikater, med decaler fra Peter.
Samlerhilsner fra Bertel.- ForfatterIndlæg



































