Lidt sjælden Ford D 800 i DKTeknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Lidt sjælden Ford D 800 i DKThis topic has 3 svar, 3 stemmer, and was last updated 2 weeks, 3 days siden by Flemming Rasch.Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)ForfatterIndlæg maj 31, 2026 kl. 08:00 #107885 Flemming RaschParticipantSå kom der lige en lidt sjælden Hollænder ind i samlingen nu har jeg begge udgaver en med trailer og denne udenAttachments:IMG_1494-scaled.jpegIMG_1495-scaled.jpegIMG_1496-scaled.jpeg maj 31, 2026 kl. 16:41 #107901 Henrik PedersenParticipantHej Flemming. Den ser godt ud 👍🏻 Mvh Henrik maj 31, 2026 kl. 18:38 #107903 Bertel PedersenParticipantMs.super, meget fin Ford. maj 31, 2026 kl. 22:30 #107907 Flemming RaschParticipantTak tak der skal jo være lidt Ford D 800 i samlingen selvom den har en sjov størrelse har efterhånden en del forskellige udgaver af denForfatterIndlægViser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind