“Nye” Volvo biler

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler “Nye” Volvo biler

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #108130
    Flemming Rasch
    Participant

    Så kom der to gamle Volvo biler som jeg bød på hos Lene de er i en rimelig stand skal have en lit restaurering lidt hjul en rude og lidt plet maling
    Mange sommer hilsener
    Ms Super

    #108132
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Ms Super.
    Tillykke med dine “nye” biler.
    Jeg syntes det var en fair pris, du gav for dem.
    Fortsat rigtig god sommer.

    #108133
    Flemming Rasch
    Participant

    De kan blive rigtig fine med små midler

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.