“Nye” Volvo bilerTeknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › “Nye” Volvo bilerThis topic has 2 svar, 2 stemmer, and was last updated 2 days, 6 hours siden by Flemming Rasch.Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)ForfatterIndlæg juni 21, 2026 kl. 17:56 #108130 Flemming RaschParticipantSå kom der to gamle Volvo biler som jeg bød på hos Lene de er i en rimelig stand skal have en lit restaurering lidt hjul en rude og lidt plet maling Mange sommer hilsener Ms SuperAttachments:IMG_1687-scaled.jpeg juni 21, 2026 kl. 19:37 #108132 Bertel PedersenParticipantHej Ms Super. Tillykke med dine “nye” biler. Jeg syntes det var en fair pris, du gav for dem. Fortsat rigtig god sommer. juni 21, 2026 kl. 21:56 #108133 Flemming RaschParticipantDe kan blive rigtig fine med små midlerForfatterIndlægViser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.Log ind Brugernavn: Kodeord: Husk mig Log ind