Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Husk nu at skriv i forum
- This topic has 1 svar, 2 stemmer, and was last updated 1 week, 6 days siden by
Bertel Pedersen.
- ForfatterIndlæg
- juni 4, 2026 kl. 10:07 #107923
Flemming Rasch
ParticipantHej alle sammen
Jeg syntes at i godt må deltage noget mere her på forum med at skrive om jeres projekter og lægge foto op eller vise nye biler i samlingen
Jeg ved vi er mange der “bare” kigger her inde men skriv nu
Vi er en 3-4 stykker “faste” det kunne da være sjovt at se nye her inde
Intet er forkert elle for fint vi laver alle vores biler efter bedste evner og muligheder håber i vil skrive
Rigtig god sommer til alle
Hilsen
Ms Super Flemmingjuni 5, 2026 kl. 08:17 #107925Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming (Ms Super)
Jeg er helt enig med dit synspunkt; flere burde deltage i debatten her på forum.
Ganske vist er modelbilsamleriet for nogle en vinter aktivitet, men bare fordi andre interesser også kræver sin tid, kan man sagtens kigge forbi forum i ny og næ.
Loppe og kræmmermarkeder, marskandiserbutikker findes hele året.
Det behøver ikke være de helt store ombygnings projekter eller renoveringer, også gerne et par billeder fra samlingen og en kommentar.
Fortsat god sommer og samlelyst fra Bertel (aka. Mister Scania/ASG) - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.


