Husk nu at skriv i forum

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Husk nu at skriv i forum

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #107923
    Flemming Rasch
    Participant

    Hej alle sammen
    Jeg syntes at i godt må deltage noget mere her på forum med at skrive om jeres projekter og lægge foto op eller vise nye biler i samlingen
    Jeg ved vi er mange der “bare” kigger her inde men skriv nu
    Vi er en 3-4 stykker “faste” det kunne da være sjovt at se nye her inde
    Intet er forkert elle for fint vi laver alle vores biler efter bedste evner og muligheder håber i vil skrive
    Rigtig god sommer til alle
    Hilsen
    Ms Super Flemming

    #107925
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Flemming (Ms Super)
    Jeg er helt enig med dit synspunkt; flere burde deltage i debatten her på forum.
    Ganske vist er modelbilsamleriet for nogle en vinter aktivitet, men bare fordi andre interesser også kræver sin tid, kan man sagtens kigge forbi forum i ny og næ.
    Loppe og kræmmermarkeder, marskandiserbutikker findes hele året.
    Det behøver ikke være de helt store ombygnings projekter eller renoveringer, også gerne et par billeder fra samlingen og en kommentar.
    Fortsat god sommer og samlelyst fra Bertel (aka. Mister Scania/ASG)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.