Forum Replies Created
- ForfatterIndlæg
Bertel Pedersen
ParticipantHej modelbilfans.
Nyeste tilføjelse til samlingen købt af John(bjergsamler).
Dinky toys Austin Mini Moke.
Corgi toys PriestmanAttachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej Peter.
Tak for info.
Alt mulig held med at løse problemet.
Mvh. BertelBertel Pedersen
ParticipantNu har jeg også problemer med at uploade billeder.
- Dette svar blev ændret 2 months, 2 weeks siden af
Bertel Pedersen.
Bertel Pedersen
ParticipantHej igen, et par BMC biler: Morris Mini-Minor og Mini Cooper Rally.
Fortsat god Påske.Bertel Pedersen
ParticipantHej modelbilfans.
Har et par BMC biler i samlingen.
Dog ingen pick-up.
Samler hilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms. Super
Igen meget fine modelbiler du har haft med på udstillingen i Ringsted.
Som sagt havde jeg ikke mulighed for at være med, ville faktisk gerne have vist nogle af mine modeller frem der.
Specielt dine SMC biler med det flotte folie arbejde din skiltepige har lavet. Fint hvis du kan hjælpe vores ven Kim BS, med hans Sparebusser.
Mange samlerhilsner fra Bertel
og endnu en gang rigtig god påske til alle.Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super.
Det er et godt slidt eksempler af en Volvo, som nu genopstår som en af dem Vilmer “glemte” at lave.
Billeder af nogle af Volvo’erne i samlingen.
Også (foreløbig) 24 ASG biler (7 Volvo).
En god Påske til dig og alle her på forum, fra Bertel aka. Mister Scania.- Dette svar blev ændret 2 months, 4 weeks siden af
Bertel Pedersen.
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms. Super.
God tur til Model Lastbil træf i Ringsted på Lørdag.
Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage.
(Billede af igangværende projekt)
Samlerhilsner fra Mister Scania/ASG.Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej alle modelbilfans, fine biler I har fået i jeres samlinger
Nyeste projekt hos Mister Scania/ASG:
Vilmer Volvo ombygget til Scania.
Fortsat god samlelyst til alle fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super & Kim BS
Fine biler I har i jeres samlinger.
Har ingen russerbiler(den jeg havde er endt i Borup), har vist en polsk et sted.
Glæder mig til at se flere af jeres, lidt anderledes modelbiler.
Samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Peter.
Endnu en gang, tillykke med din flotte Scania Gulf tankbil.
Det eneste jeg kan se den mangler; udvendige dørhåndtag.
Mange samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Peter.
Super flot Scania Gulf tankvogn du har lavet.
Et enkelt spørgsmål:
skal gangbanerne på siden af tanken ikke have “dørkplade” decaler, som alle Tekno bilerne har ?
Samler hilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantSå er den malet og snart klar til at “køre” igen.
Bertel Pedersen
ParticipantASG bil nr. 22, har fået monteret lidt ekstra udstyr, fra skrotkassen.
Så skal den bare en tur til maleren.Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super
Ja, det er den Radio&Tv servicebil, købt af Michael i Forum.
Det er min 23. ASG bil.
Nu med lastbilsidespegle.
Hilsen den nye mister ASG- Dette svar blev ændret 4 months, 2 weeks siden af
Bertel Pedersen.
Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Fine biler du har føjet til samlingen.
Nyste I min ASG samling:
Volvo 145 Express.
Samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej MS Super.
Tillykke med et veludført stykke renoverings arbejde.
Jeg bruger støbte nitter (fra Peter) og superlim til samling af modellen, når de originale er blevet boret ud.
Samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej Peter.
Dit inspirations billede af GULF tankvognen fotograferet foran Nordisk Diesel A/S, gjore at jeg kom itanke om at de en gang var impotør af Scania lastbiler.
Dele af bygningerne findes stadig her i sydhavnen, Borgmester Christiansen`s Gade.
Hilsner fra BertelAttachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej Peter.
Ser ud til endnu et super byggeri er på vej, fra din hånd.
Fortsat god samlerlyst, fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantHej John (bjergsamler).
Jeg er helt enig i dine betragtninger, det er meget nemt at lave en såkaldt prototype, når delene er samlet med skruer.
Så bare ærgerligt hvis den har været temmelig dyr.
Mange samlerhilsner fra Bertel.Bertel Pedersen
ParticipantNyeste ASG bil :
Lion-Toys Holland.Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Først et stort godt nyt år til dig og dine.
Rigtigt flot resultat du har opnået med renoveringen af Volvo bussen.
Ja hurra for 3D print, det har også bragt nyt liv til et par skrotbiler, her hos mig.
Samlerhilsner fra Bertel.Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantI have some Volvo`s that Tekno “forgot” to make.
Photo 2: Nacoral Spane + Lion Car HollandAttachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHi Karl.
They are mostly Tekno NL.
Truck no. 5 is WSI Holland.
# 3 is scratchbuilt by me, parts from Tekno NL.
Number 4, cargoboxes on the Volvo and trailer has been swapped (Pickture 2).
All the best from your friend, Bertel.Attachments:
Bertel Pedersen
ParticipantHej alle modelbilfans, først og fremmest et rigtigt godt nytår til jer alle.
Et par billeder af min ASG bilsamling + de nyste af slagsen.- ForfatterIndlæg

































