Bahama

Forum Replies Created

Viser 25 indlæg - 1 til 25 (af 111 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • in reply to: Forlygter til Pagode Mercedes 230-280SL #107135
    Bahama
    Participant

    Jeg har nok en eller to, Hvor bor du henne i landet?

    in reply to: Så kom der “nyt” Tekno #107133
    Bahama
    Participant

    Ja, en dejlig model, dog er den færdig hvis en af indsugningerne mangler over kofangeren, for så kan den ikke holdes på plads!

    in reply to: GAZ 13 Chaika #106930
    Bahama
    Participant

    Jeg har selv nogle stykker af de russer biler Lada, Limousiner, meget sjove at have i samlingen. Men de kan lide af metaltræthed, så man kan opleve at de lige pludselig helt umotiveret knækker fra hinanden

    in reply to: Rep af crom #105567
    Bahama
    Participant

    De hedder Molotov Chromepen

    in reply to: Nye i samlingen #100971
    Bahama
    Participant

    Hvilke fabrikater og skala?

    in reply to: Container #100090
    Bahama
    Participant

    Måske, har jeg en løs trailer med containere, kigger lige

    in reply to: Skift til pænere hjul. #99981
    Bahama
    Participant

    Forstærker du så affjedringen nu du er igang? (VW og Capri) de plejer altid at gå i ophænget

    in reply to: Ny i samling #99946
    Bahama
    Participant

    Fede biler, er de fra Vanguards?
    Fiat 131 er vel en Burago, ville passe godt på min reol 🙂

    in reply to: Tekno Holland Volvo FB 89 #99896
    Bahama
    Participant

    Hej Flemming
    Nu har jeg kigget gemmerne igennem og der var ingen høj ruf, desværre men 2 lave mener jeg af de blå lave

    in reply to: Monza #99698
    Bahama
    Participant

    Det var nok mere Corgi Toys Chevrolet Astro 1

    • Dette svar blev ændret 1 year, 7 months siden af Bahama.
    Attachments:
    in reply to: Tekno Holland Volvo FB 89 #99689
    Bahama
    Participant

    Hej Flemming
    Måske har jeg en, kigget lige i gemmerne

    in reply to: Ford Taunus 20m P5 #99257
    Bahama
    Participant

    Så skal du over i noget Dinky hvis det skal være i samme skala som tekno, bliver også lavet af andre firmaer, som er noget finere og til udstilling

    Attachments:
    in reply to: Nyheder i Nordsverige. #99138
    Bahama
    Participant

    FIAT 238 AMBULANZA FALK DENMARK 1:43
    Men til den pris kan jeg godt se at man nok kan lave en selv billigere!
    VH

    in reply to: Nyheder i Nordsverige. #99113
    Bahama
    Participant

    Den der Fiat du vil lave om til en ambulance, den findes allerede som en sort/hvid Falck ambulance, har den selv

    Attachments:
    in reply to: Flere nye i samlingen #99027
    Bahama
    Participant

    Ok, så er alt som det plejer 😀

    in reply to: Flere nye i samlingen #99025
    Bahama
    Participant

    Imponerende lygtebom der er på den lille bil. De plejer altid at hænge med bagdelen, men det ser ud til at denne ikke er nået dertil endnu 🙂

    in reply to: Brænd chef bil og Scooter #99023
    Bahama
    Participant

    Billedet viser den originale MB brandchefbil, man kan ikke blive træt af at se på dette flotte køretøj.
    Min bil nr 2 i den virkelige verden var sådan en Mercedes 220S med de store forlygter, som jeg arvede fra min onkel tilbage i slutfirserne, denne var dog i grå farve

    in reply to: Blik Teknobiler #98765
    Bahama
    Participant

    Når man har garagerne. bliver man også nød til at have bilerne:)
    Har lige erhvervet mig en fin rød/sort ambulance, de koster ikke alverden, omkring 300,- plejer jeg at give for en fin blikmodel.
    Samler kun på de rød/sorte (og lige den mørkeblå!)

    in reply to: Motip farvekoder #97225
    Bahama
    Participant

    Mht militærfarver, så har Tamiya en hel dåsespray serie af matte militærfarver som jo passer til militær plastik samlesæt, så prøv at kigge på dem

    in reply to: Mit færdige diorama 1:18 #96958
    Bahama
    Participant

    WoW, de der væddeløbs transportere de er ikke billige i den skala 😀

    in reply to: Modelbil udstilling i Ringsted #96921
    Bahama
    Participant

    Dejligt at de kommer ud og bliver luftet, så man kan vise ”anstrengelserne” frem

    in reply to: Mit færdige diorama 1:18 #96920
    Bahama
    Participant

    Som du nævner. figurerne er svære at få fat på, jeg søger selv nogle i skala 1/24 siddende til en bus, men meget svært at finde noget, derudover at finde chauffører til væddeløbs biler er heller ikke let (nogle gange er de med sættet, men sjældent) jeg forstår ikke hvorfor at der ikke er mere fokus på figurerne bla som til dit fine diorama

    in reply to: SMC Biler #96651
    Bahama
    Participant

    Ser godt ud, havde du ikke lavet en med en hænger, eller er det bare mig der har set syner.
    Ser godt ud med nr plader

    in reply to: Har I så’n Ford? #95674
    Bahama
    Participant

    Hej Miwes
    Jeg har en fb side der hedder Modelbiler Ombygning og Renovering der kan du søge medlemsskab og se gode fif og se hvad de andre laver (flere herinde fra er med) og det er ikke kun Tekno
    Vh Niels (bahama)

    in reply to: Schuco Jagt 1-18 #95284
    Bahama
    Participant

    Jeg kan godt li’ detaljen med tank klappen

Viser 25 indlæg - 1 til 25 (af 111 i alt)