Forum Replies Created
- ForfatterIndlæg
Bahama
ParticipantJeg har nok en eller to, Hvor bor du henne i landet?
Bahama
ParticipantJa, en dejlig model, dog er den færdig hvis en af indsugningerne mangler over kofangeren, for så kan den ikke holdes på plads!
Bahama
ParticipantJeg har selv nogle stykker af de russer biler Lada, Limousiner, meget sjove at have i samlingen. Men de kan lide af metaltræthed, så man kan opleve at de lige pludselig helt umotiveret knækker fra hinanden
Bahama
ParticipantDe hedder Molotov Chromepen
Bahama
ParticipantHvilke fabrikater og skala?
Bahama
ParticipantMåske, har jeg en løs trailer med containere, kigger lige
Bahama
ParticipantForstærker du så affjedringen nu du er igang? (VW og Capri) de plejer altid at gå i ophænget
Bahama
ParticipantFede biler, er de fra Vanguards?
Fiat 131 er vel en Burago, ville passe godt på min reol 🙂Bahama
ParticipantHej Flemming
Nu har jeg kigget gemmerne igennem og der var ingen høj ruf, desværre men 2 lave mener jeg af de blå laveBahama
ParticipantDet var nok mere Corgi Toys Chevrolet Astro 1
- Dette svar blev ændret 1 year, 7 months siden af
Bahama.
Attachments:
Bahama
ParticipantHej Flemming
Måske har jeg en, kigget lige i gemmerneBahama
ParticipantSå skal du over i noget Dinky hvis det skal være i samme skala som tekno, bliver også lavet af andre firmaer, som er noget finere og til udstilling
Attachments:
Bahama
ParticipantFIAT 238 AMBULANZA FALK DENMARK 1:43
Men til den pris kan jeg godt se at man nok kan lave en selv billigere!
VHBahama
ParticipantDen der Fiat du vil lave om til en ambulance, den findes allerede som en sort/hvid Falck ambulance, har den selv
Attachments:
Bahama
ParticipantOk, så er alt som det plejer 😀
Bahama
ParticipantImponerende lygtebom der er på den lille bil. De plejer altid at hænge med bagdelen, men det ser ud til at denne ikke er nået dertil endnu 🙂
Bahama
ParticipantBilledet viser den originale MB brandchefbil, man kan ikke blive træt af at se på dette flotte køretøj.
Min bil nr 2 i den virkelige verden var sådan en Mercedes 220S med de store forlygter, som jeg arvede fra min onkel tilbage i slutfirserne, denne var dog i grå farveAttachments:
Bahama
ParticipantNår man har garagerne. bliver man også nød til at have bilerne:)
Har lige erhvervet mig en fin rød/sort ambulance, de koster ikke alverden, omkring 300,- plejer jeg at give for en fin blikmodel.
Samler kun på de rød/sorte (og lige den mørkeblå!)Bahama
ParticipantMht militærfarver, så har Tamiya en hel dåsespray serie af matte militærfarver som jo passer til militær plastik samlesæt, så prøv at kigge på dem
Bahama
ParticipantWoW, de der væddeløbs transportere de er ikke billige i den skala 😀
Bahama
ParticipantDejligt at de kommer ud og bliver luftet, så man kan vise ”anstrengelserne” frem
Bahama
ParticipantSom du nævner. figurerne er svære at få fat på, jeg søger selv nogle i skala 1/24 siddende til en bus, men meget svært at finde noget, derudover at finde chauffører til væddeløbs biler er heller ikke let (nogle gange er de med sættet, men sjældent) jeg forstår ikke hvorfor at der ikke er mere fokus på figurerne bla som til dit fine diorama
Bahama
ParticipantSer godt ud, havde du ikke lavet en med en hænger, eller er det bare mig der har set syner.
Ser godt ud med nr pladerBahama
ParticipantHej Miwes
Jeg har en fb side der hedder Modelbiler Ombygning og Renovering der kan du søge medlemsskab og se gode fif og se hvad de andre laver (flere herinde fra er med) og det er ikke kun Tekno
Vh Niels (bahama)Bahama
ParticipantJeg kan godt li’ detaljen med tank klappen
- Dette svar blev ændret 1 year, 7 months siden af
- ForfatterIndlæg



