Mit færdige diorama 1:18

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Mit færdige diorama 1:18

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Miwes
    Participant

Jeg ved ikke om det er passende til dette forum, men vover lige at vise mit projekt.

Hej Michael.
    Rigtig fedt lavet, meget naturtrog, og generalt nogen rigtig fede køretøjer du har brugt.

MVH Kim B S.

Miwes
    Participant

Mange tak Kim det glæder mig at du siger det.

Det var noget af en beslutning at fjerne det fine tog diorama, men er meget tilfreds med det nye racing diorama.

Bahama
    Participant

Som du nævner. figurerne er svære at få fat på, jeg søger selv nogle i skala 1/24 siddende til en bus, men meget svært at finde noget, derudover at finde chauffører til væddeløbs biler er heller ikke let (nogle gange er de med sættet, men sjældent) jeg forstår ikke hvorfor at der ikke er mere fokus på figurerne bla som til dit fine diorama

Miwes
    Participant

Hej Bahama
    Jeg forstår heller ikke at flere af de mærker der sælger biler ikke har tænkt på den side med figurer og specielt figurer der kan side i bilerne er en mangel, så undre mig også over den manglende focus.

Flere af mine biler har figurer på førersædet, men pæne er de sjældent og de figurer jeg køber fra American Diorama i skala 1:18 er ret flotte og så står de unden en støtteplade, hvilket gør dem mere realistiske og det hjælper også de er håndmalet.

Mener også firmaet laver mindre skala.

Miwes
    Participant

Mit færdige diorama i skala 1:18

Bahama
    Participant

WoW, de der væddeløbs transportere de er ikke billige i den skala 😀

Miwes
    Participant

De er ret fantastiske og det løber op med biler i “maven” 😉

Attachments:
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.