Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Blik Teknobiler
- This topic has 8 svar, 4 stemmer, and was last updated 1 year, 8 months siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- september 10, 2024 kl. 18:33 #98745
Flemming Rasch
ParticipantHej alle sammen
Hvor mange af jer samler også på de fine gamle blik Teknobiler ??
Jeg er nu igang med at samle dem i orange rød/orange rød
Jeg syntes at de er fine og det er jo dem der er skyld i at vi nørder med vores Teknobiler i dag
Mange Tekno hilsener
Ms Super- Dette emne blev ændret 1 year, 9 months siden af
Flemming Rasch.
september 10, 2024 kl. 18:44 #98753Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms Super Flemming.
Mine blikbiler, kranbil + donkraft.september 10, 2024 kl. 19:42 #98757Flemming Rasch
ParticipantFine biler Bertel jeg har også en original donkraft til mine biler
september 10, 2024 kl. 20:07 #98758Bertel Pedersen
ParticipantHej Ms
Min donkraft er ikke original, den består udelukkende af reservedele købt af Peter. 😇🛠september 11, 2024 kl. 07:23 #98764Flemming Rasch
ParticipantSå må din donkraft jo næsten være en “BP” udgave 🤣🤪😂 ( Bertel Peter)
september 11, 2024 kl. 09:10 #98765Bahama
ParticipantNår man har garagerne. bliver man også nød til at have bilerne:)
Har lige erhvervet mig en fin rød/sort ambulance, de koster ikke alverden, omkring 300,- plejer jeg at give for en fin blikmodel.
Samler kun på de rød/sorte (og lige den mørkeblå!)september 11, 2024 kl. 12:26 #98766Flemming Rasch
ParticipantJeg mangler den blå og hvide ambulance men de er for dyre i min verden
september 15, 2024 kl. 15:48 #98802Stroget
ParticipantNice trucks!!!
I have a few of those old tinplate fire trucks and a jack!Attachments:
september 21, 2024 kl. 15:06 #98902Flemming Rasch
ParticipantSå skal der lige renoveres lidt Blik Tekno biler gang i det lille værksted
- Dette emne blev ændret 1 year, 9 months siden af
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.













