Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Mercedes 230 politi
- This topic has 7 svar, 4 stemmer, and was last updated 8 years, 7 months siden by Anonym.
- ForfatterIndlæg
- maj 12, 2016 kl. 22:38 #34943AnonymInactive
Har fået en sådan oven i “hatten” sammen med en bus-der er lidt mangler
men Tak til Peter for hjælp med stumper.
Den er løs i bagenden, og har tænkt mig at fikse den op, – hvordan
skiller man bund fra top, den er fmtl nittet i forbindels med motoren
jeg hader når det springer om ørene med fjedre og andet-
sæderne kan bevæges, er der feks en fjeder anordning til bagklappen
som holder den-
Så hvordan får man bunden løsnet uden det hele knækker…maj 13, 2016 kl. 11:54 #34944Flemming RaschParticipantHej Teknoib er det bussen eller Mercedes’en der skal skilles ad ???
Hvis det er Mercedes’en så er der et lille hul under motoren der plejer jeg at bruge en stoppenål du trykker forsigtig i hullet i mens du trækker i kofangeren forsigtig så kommer resten af sig selv der er ingen fjedere til bag klappen kun til bagakslen send din mail til mig på en SMS på 22615140 så kan jeg sende nogle billeder hvis det kan hjælpe dig
Mange Tekno hilsener Ms Super ???- Dette svar blev ændret 8 years, 7 months siden af Flemming Rasch.
maj 13, 2016 kl. 14:56 #34946AnonymInactiveHej MS
vi tar den her Mercedes- og det var lige det rette råd-‘
det prøver jeg-
Jeg har lige boret varekassen af en Volvo Express, 4 nitter, en
i hvert hjørne, og det kun fordi jeg skal ha placeret en dør bagi
-det er en kølevogn som genopstår som Tretorn (hvis den holder til det–)maj 13, 2016 kl. 15:23 #34947Flemming RaschParticipantHej Teknoib hvis du ikke kan samle den så send den til mig når du har malet den med frimærker så samler jeg den gerne for dig ub
Mange Tekno hilsener
Ms SuperAttachments:
maj 13, 2016 kl. 20:14 #34953peter frandsenKeymasterHej Ib
Hvis du have skilt en Volvo Express ad igen kun for at sætte en ny dør i, kan du nøjes med at tage de 2 bageste nitter. Det er nok til at åbne så meget at døren kan lirkes på plads.
mvh
Peter
maj 13, 2016 kl. 20:32 #34963AnonymInactiveHej
Tak for svar om Mercedes-og det gik som der blev skrevet, svup
så faldt den til siderne-
jamen jeg kigger på det når den har fået en gang lak.
Jeg synes i øvrigt den er lysegrå og ikke ren hvid, bunden
har samme farve-jeg lagde mærke til at der står “Patentanmeldt”Og om Volvo express, øv og øv og 3x øv-men nu har jeg prøvet det
og ved så bedre
Den skal jo ha en anden farve, så jeg må jo ta det med-det er
så nemmere at male boxen når den er hevet af.
I øvrigt meget tilfredsstillende og fine nitter der er leveret.
hilsen
ibmaj 14, 2016 kl. 16:49 #34978Hans Jørgen WagnerParticipantHej :
Der har jo været skrevet meget om 230SL modellerne. Og Knut har sent fine billeder ind, også en samleinstruktion fra et fin sæt.Problemet er at man ikke rigtigt kan søge efter indlæg her på siden. Fordi jeg lige skulle tjekke noget, et par gange så, opdagede jeg at man kan google efter det. Man skriver blot teknosamleren først og så det man søger efter fx. — teknosamleren ferguson — osv. På den måde er der sorteret i det så det der kommer frem kun er fra “teknosamleren”
- Dette svar blev ændret 8 years, 7 months siden af Hans Jørgen Wagner.
Attachments:
maj 14, 2016 kl. 20:54 #34981AnonymInactivetak for billeder,
jeg håber, jeg kan finde ud af det-var ikke klar over, den fandtes
som “saml selv”
mvh
ib - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.