Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Volvo modeller. › Svar til: Volvo modeller.
juli 16, 2013 kl. 17:49 #16852
Participant
Hej Flemming.
Den kom med posten her i formiddag, så der må jo nok snart dukke en tilsvarende op hos dig også, vil jeg tro.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 12 years, 11 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.