Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen
maj 30, 2026 kl. 00:09 #107880
Participant
Hej Ms Super.
Nej jeg samler egentligt ikke på dem, men det er et par fine biler og jeg fik dem til en rimelig pris.
Mvh. Bertel