Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen
april 17, 2026 kl. 13:08 #107539
Participant
Hej alle modelbilfans.
Nyeste I samlingen:
Australsk Kenworth K200.
Fremstillet af Australske Drake Collectibles.
Samt et par trailere af blandet fabrikater, med decaler fra Peter.
Samlerhilsner fra Bertel.



