Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Scania 110 Tekno Transport › Svar til: Scania 110 Tekno Transport
april 14, 2026 kl. 15:59 #107526
Participant
Hej Kim Bjarne Sørensen
Hvis du har en e-mail jeg kan sende billederne til dig, så du kan se den, der er kun forvognen
Mvh
Peter Wilms
wilms@live.dk