Svar til: SNYD FUSK OG HUMBUG

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler SNYD FUSK OG HUMBUG Svar til: SNYD FUSK OG HUMBUG

Peter når han har lagt noget op er det med navnet Anton Larsson. MEN det har han nok ændret nu kunne jeg tro….Jeg har sendt en besked til auktionshuset Kolonn via facebook de har en reklame side der opdagede jeg….

Kjehr ja det tror jeg du har ret i. Men ser man grundigt på hans billede så passer perspektivet ikke for modellerne i forhold til baggrundsbilledet. Det var det samme for det andet billede jeg har set. Men det er sådan noget jeg kunne tænk mig at AI vil kunne fixe, og så går det rigtigt galt med handlerne. Men det er lige gyldigt hvad der handles med, det begrænser sig jo helt klart ikke kun til gamle legetøjsbiler. Jeg forudseer det vil gribe om sig i meget større stil. SÅ det er mest sikkert at tage en tur på markeder ;-)… Alle lærte at handle på nettet under Corona og Putins krig meeeen grundet snyd så bliver det markeder og andre steder igen.

Det foto jeg lavede passer faktisk meget godt i perspektivet men det er helt tilfældigt for det var bare noget hurtigt knaldet sammen noget. Men bilen er for stor…