Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › VW 1200 – 819
- Dette emne har 3 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 9 måneder siden af Hans Jørgen Wagner.
- ForfatterIndlæg
- januar 20, 2022 kl. 16:45 #83217jensfredeDeltager
Syntes jeg har læst her på siden at de kun blev leveret i æsker med logo.
Jeg har lige købt 2 stk. som er i “tivoli æske” er der nogen som kan hjælpe?januar 20, 2022 kl. 23:41 #83220Hans Jørgen WagnerDeltagerJeg formoder at du mener biler med logo kun blev leveret i æsker… JA… OG biler med decaler og/Eller lygter på taget…
Biler uden navn og uden bemalede baglygter men med mustang hjul bure være solgt i blistpak… Men det er 50 år siden, og æsker er der faktisk mange af, men der er INGEN brugte blist pakker, der jo naturligvis er ødelagte ved udpakning…
Herbie er uden Tekno navnet… Men den kom i sin egen æske…..Biler med trådeger findes ofte i æsker — de er eftersamlede fra 1974 til i går.
SAS – DSB – KKKK – forskellige luftfartsselskaber – og flere er også eftersamlede og ses også ofte i æsker.Biler med hjulkapsel leveret i æsker med vindue skal have plastik hjul.
Billeder hjælper altid på tingene. Hvikle biler har du købt i æsker ?
- Dette svar blev ændret 2 år, 9 måneder siden af Hans Jørgen Wagner.
januar 23, 2022 kl. 21:36 #83274Kim Bjarne SørensenDeltagerHej Jensfrede.
Jeg købte en gang en Tekno Volvo 144 S Poliisi på et stumpemarked.
Jeg opdagede ret hurtigt at den var i en forkert æske.
Som man kan se på billederne her under, står der 819 og Polis på enderne af æsken.
den må derfor tilhøre en VW 1200 som svensk Politi-bil. Sådan en har jeg ikke, men jeg har på et tidspunkt renoveret en Politi udgave som en dansk Politi VW. Så det er det nærmeste jeg kommer et match med den æske.
Er det samme Æske-type du har fået til dine 2 VWer?MVH Kim B S.
Attachments:
januar 24, 2022 kl. 01:07 #83281Hans Jørgen WagnerDeltagerDer findes også 819 æsker uden anden tekst. Nogen er trykt, andre er stemplet. Jeg er relativt sikker på at de er til eftersamlede, og æskerne er trykt, eller stemplet i samme anledning. Det er en standard æske.
Jeg har en rød boble med blåtblink og med trådeger hjul i en flot vindues æske, der er stemplet 819
Der findes et utal 819 politi af forskellige art, med mustang hjul og uden Tekno navn i bunden, i papæsker. Jeg er helt sikker på at det er temmeligt nye. De dukkede især op for 3 år siden, og florerede som mint box biler bla. hos Wectis. Og det er jo heller ikke lyv, men de var nok færdigt lavet dagen før auktionen.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.