Volvo 1800

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Krarje
    Participant

Hej Alle…

Jeg er ikke ekspert, men jeg kender en Teknobil når jeg ser en og faldt over denne her den anden dag. Er der nogen her som har et estimeret bud på en værdi? så vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh
    Kristian Arleth

psn
    Participant

Er bestemt heller ikke ekspert. Også nysgerrig efter hvordan man generelt værdisætter. Har du kigget i artiklen om Volvo 1800?

Hej Kristian.
    Mit bud vil være i mellem 200kr og 300kr. Skrammerne trækker selvfølgelig noget ned.
    Havde den været som ny var prisen nok nærmere omkring 4 gange højre.

MVH Kim B S.

bjergsamler
    Participant

Hej Kraje, og psn.
    Jeg synes nu det er et vanskeligt spørgsmål, i der stiller. Tror ikke der er et entydigt svar, for det kommer an på de øjne der ser på bilen.
    Prisen kommer helt an på hvilken stand, man selv samler i.
    Volvo P1800, der er opmalet, men ikke særlig godt.
    Bunden er boret op.
    Kan ikke se om ruden er OK.
    Det er ikke en bil for mig, og vil derfor anslå prisen til omkring ca 100 kr.
    Og når den er blevet lavet flot igen, malet om, ( i en lidt mere spændende farve) og husk at male bunden, vil jeg ikke prissætte den til mere end ca 150 kr.
    Men det er blot min mening, da jeg ikke samler på code3 modeller 🙂
    Men samler man Volvo er det den flotteste af alle P 1800 modellerne. 🙂

mvh

psn
    Participant

Boret op. Forklar!

Nitten foran mangler ! — Kan ikke se om den bag i er hel ? Vil give bjergsamler ret — Men på en god dag kan en renoveret svinges op i højere pris — Sætter du en skruetrækker mellen hjul og skærm hopper bunden sikker af ? Vær forsigtig

Mint box til 800 – 1200 kr hmmmm ved ikke om det er prisen i handel og vandel… Men der er godt nok lang vej for viste model…

bjergsamler
    Participant

Tag et kig på bunden af de 3 biler om BLISTERPAK, de viser det ganske tydeligt. VW har nitter i behold 🙂

Man tager et bor og bore hovedt af nitten bort, så er den lige til at åbne. 🙂

Og P 1800 ser ud til at være blevet limet sammen bagefter.

Der findes sikkert andre måder at gøre det på, hver mand sin metode 🙂

mvh

• Dette svar blev ændret 8 years, 8 months siden af bjergsamler.
    Krarje
    Participant

Tak for svar til alle… Forventer heller ikke den store gevinst ved et salg, hvis nogen er interesseret som kom gerne med et bud, ellers ryger den på DBA!

Hej igen.
    Det må i undskylde. Det med nitten havde jeg overset i farten, så kan jeg godt se at prisen falder yderligere.
    Og som bjergsamler nævner om mine 3 biler, i tråden om BLISTERPAK, VWen har de oprindelige nitter, det samme har MGen. SAABen har været åbnet ved renovering og limet sammen, lige som denne Volvo P1800.
    Med hensyn til Saaben er jeg selv den skyldige.

MVH Kim B S.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.