Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Tekno VW 1200 Projekt..
- This topic has 9 svar, 3 stemmer, and was last updated 8 months, 1 weeks siden by
Hans Jørgen Wagner.
- ForfatterIndlæg
- marts 25, 2017 kl. 00:45 #40833
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Jeg har lige startet to ugers ferie, så derfor blev der også tid til at starte ovenstående projekt i dag. Denne VW bliver nummer 7 jeg har, og er nummer 6 jeg renovere af den kendte Tekno model, og en af de bedre i mine øgne, fordi det er en af de lidt ældre med metalhjul og grøntonede ruder, og ruderne er heldigvis ret fine, efter jeg har rengjordt dem i sæbevand med brun sæbe. Så det bliver min første VW med de grøntonede ruder.
Bagerste kofanger og forlygter bliver nye, men ellers bliver resten de oprindelige dele. Det er min plan at siderne som endnu ikke er malet bliver samme farve som Herbie.MVH Kim B S.
- Dette emne blev ændret 7 years, 10 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
marts 25, 2017 kl. 10:57 #40837Flemming Rasch
ParticipantHej Kim
Fedt projekt dejligt at følge med i super ide med 2 farver jeg vender selv tilbage med vw projekter
Mvh
Ms Supermarts 25, 2017 kl. 14:38 #40865Hans Jørgen Wagner
ParticipantDet med grøntonede ruder får mig til at stille et spørgsmål… FOR længe siden uden at jeg tænkte videre over et skilte jeg en boble ad og begyndte at renovere… Den er renset for maling og ligger og glor til jeg gider igen. Den var lysegrøn, med grøntonede ruder. Interiøret var mellem grønt…
Nogen der har set et grøn interiør i en VW før ? eller i nogen anden tekno bil ?… I mellemtiden ærger jeg mig lidt over at jeg fik skilt den ad, men den var rigtig dårlig….
- Dette svar blev ændret 7 years, 10 months siden af
Hans Jørgen Wagner.
marts 25, 2017 kl. 18:48 #40873Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Hans Jørgen.
Grøn interiør er ikke noget jeg før har lagt mærke til i en Teknobil, men jeg tjekkede lige i min Tekno-bog (Samlerkatalog) årgang 1997. Der i er en grøn Ford Taunus P3 17M som godt kan se ud til at have grønt interiør.
Hvis der findes en lysegul 2 dørs Volvo Amazon i Tekno, burde den have grøn interiør. Det har den rigtige nemlig i årgang 1967 som Teknomodellen er lavet efter.Hej alle.
Jeg er kommet lidt længre med min VW. Jeg skal gerne indrømme at jeg har sat mig selv på en ret svær opgave med den tofarvede lakering.
Og det kan ende med at det skal forbedres en dag, Men jeg orker ikke mere i dag.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 7 years, 10 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
marts 27, 2017 kl. 18:28 #40924Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Så er min VW færdig i denne omgang, Men jeg vil ikke udelukke at det bliver en ommer på et senere tidspunkt, da jeg ikke er helt tilfreds.Men i får lige lidt billeder. Og der er også så man kan se alle mine Tekno VW 1200 som de står i øjeblikket. Dem jeg er bedst tilfreds med lige nu, er den sorte og Politi udgaven som ellers heller ikke var helt problemfri da den skulle males. Den endte dog med at blive vellykket.
MVH Kim B S.
Attachments:
maj 26, 2024 kl. 19:23 #97456Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Så fik jeg lige renoveret en VW 1200 mere til samlingen. Den har fået nye løgter, nye kofangere og desværre også ny rude da den gamle grønne desværre havde en revne i bagruden.Her er lidt billeder så man kan se udviklingen fra start til slut.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 8 months, 2 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
maj 26, 2024 kl. 19:50 #97465Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej igen.
Så fik den nyrenoverede VW lige en plads i VW-skabet.
MVH Kim B S.
Attachments:
maj 30, 2024 kl. 07:55 #97525Flemming Rasch
ParticipantDen blev fin den lille gule kæfer 👍🫶
maj 31, 2024 kl. 22:55 #97534Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Mange tak.MVH Kim B S.
juni 1, 2024 kl. 22:41 #97540Hans Jørgen Wagner
ParticipantJa Kim så har du fået “ein toller Käfer” i samlingen og Du-Du står endda næsten ved siden af Herbie… 😉
- Dette emne blev ændret 7 years, 10 months siden af
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.