tekno 351 ambulance i æske usamlet

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler tekno 351 ambulance i æske usamlet

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    benvejg
    Participant

Jeg ønsker et billed af hvordan indholdet skal plaseres i æsken til Tekno 351 Ambulance den store hvor det er usamlet Jeg har købt en men snoren er gået istykker, så det ville være rart at se hvordan det skal ligge

Min umiddelbare tanke ville være at når tingene samles på en fabrik, vil enkelt dele ligge samme sted i alle æsker. Jeg kan jo tage fejl, men man må kunne se om puslespillet går op ved at ligge tingene som de i den jeg har fundet på nettet, og se om snorenes placering vil passe…Det er også ud fra at æskens indhold bliver stemplet på æsken, så der er tale om en standard æske.

Jeg ved ikke om det kan give mening… Mangler der ikke nogen dele ? der skal være en komplet bil i den æske ikke ?

Attachments:
    benvejg
    Participant

Tak denne har jeg og den er magen til min,men ambulancen ligger på en anden måde ifølge pappet der følger med, der mangler ikke noget det er komplet. Jeg har følgende også stigevogn,kranvogn og øksevogn . Men ville gerne se den rigtige plasering

Ja Ja — Tænkte blot at de grundlæggende måtte ligge ens

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.