Søger jalousilåger til 958 Jalousibilen

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Søger jalousilåger til 958 Jalousibilen

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Ole Monrad
    Deltager

Jeg var på auktion hos Hans Hedegård i går og købte bl.a. et lot med en Hellerup Is jalousibil. Temmelig ramponeret og desværre kun med to af de fire låger. Det er ikke usædvanligt, at de mangler – men hvad gør man så? Hvis der er en blandt forummets læsere, der har et par “til overs”, vil jeg gerne indgå en form for handel. Men der er måske nogle opfindertyper, der har idéer til, hvordan man selv kan fremstille noget, der kan erstatte de originale. Fx genbrug af noget lidt tykt blødt plastik, som man kan skære til. Men hvor finder man det?
    Jeg har vedhæftet nogle billeder. Som man kan se, er der et temmelig markant klistermærke på taget, jeg gerne vil have fjernet. Jeg mener at have læst noget om det i en tidligere tråd, man kan ikke lige finde det. Så jeg efterlyser også erfaringer med at fjerne decaler.
    På forhånd tak
    Ole

Klistermærker – Kan nogen gange fjernes ved at sprøjte VD40 på og lade det suge ind i mærket så limen opløses. Det er også meget anvendeligt på sylteglas med mærker på.

Overføringsmærker – ?

Har peter ikke de jalousi låger i reservedels listerne ? Ellers er jeg næsten sikker på at Ole Pedersen har.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.