Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nostalgi fra 1950
- This topic has 3 svar, 3 stemmer, and was last updated 4 years, 8 months siden by Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- april 5, 2020 kl. 13:42 #66655Ole MonradParticipant
Jeg har fundet et par billeder fra gemmerne, der efterhånden har næsten 70 år på bagen. Det er mig på begge billeder, og man kan tydeligt se min glæde ved biler allerede den gang. Specielt er jeg glad for billedet med Tuborg Dodge med anhænger. Det var ikke mange, der havde et sådant komplet sæt på den tid. Garagen i baggrunden har jeg selv “bygget”.
Attachments:
april 5, 2020 kl. 14:04 #66658Flemming RaschParticipantHej Ole
Glædelig Påske til dig og fruen
Har du din Tuborg bil i nu ??
Den er ellers en fin Tekno bil jeg har en stående klik samling komplet med hængerapril 5, 2020 kl. 14:51 #66664Bertel PedersenParticipantHej og god påske
Dodge Tuborg bilen er super fin.
Her er Flemming’s billede fra brugergalleriet.
Rigtig god Påske til alle her på forum, fra BertelAttachments:
april 8, 2020 kl. 11:28 #66846Flemming RaschParticipantHej Ole Monrad
Det er rigtig som Bertel siger at det er en af mine øl biler det et gammelt billed her er nye af samme bil sammen med en tilkommende Tuborg og en Carlsberg bil
Nu har jeg to udgaver af Tuborg bilen den bagerste med rød skrift og “blik” trailer (plads til 20 kasser på hænger)og har høj bagsmæk på forvogn og hænger .Den med sort skrift med en “støbt” trailer ( plads til 16 kasser på hænger)og den med sort skrift har lav bagsmæk på forvogn og hænger alle er urestaureret kun Carlsberg bilen har på et tidspunkt fået plettet lidt på hyttenAttachments:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.