Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › MODELHOBBY MESSE 10. – 11. FEBRUAR 2024 KL. 10 – 16
- This topic has 9 svar, 3 stemmer, and was last updated 1 years, 3 months siden by
Bertel Pedersen.
- ForfatterIndlæg
- februar 4, 2024 kl. 18:41 #94955
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
I næste weegend er der MODELHOBBY MESSE i Aars Messecenter. Det kan varmt anbefales hvis i har mulighed for at komme til Aars. Jeg har efterhånden købt en hel del ved den slags messer.
Her under er en aktivitets-kalender for Aars Messecenter, Så kan i selv se hvad der sker i løbet af året.
MVH Kim B S.
februar 5, 2024 kl. 08:21 #94974Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Jeg har ikke mulighed for at komme til “hoved landet”,
god modeljagt til dig.
Hvis du ser nogle billige Tekno DK Scania renoverings objekter, som jeg evt. kan være interesseret i at købe,
send en SMS til mig, eller ring: 40 35 77 31
Også en autotrailer, hængeren, har trækker (ca.100-150 Kr.)
På forhånd tak Bertel.Attachments:
februar 5, 2024 kl. 11:48 #94981Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Bertel.
Jeg har kodet dit nummer ind i min telefon, så må vi se hvad jeg kan støde på. Men jeg ved også at man skal være heldig, for der er flere som går efter Scania. Jeg kan også godt bruge nogen selv. Men jeg skal nok se godt efter.MVH Kim B S.
februar 11, 2024 kl. 03:16 #95166Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Her er hvad jeg fik købt i Aars.En Scania 140 V8 med container-transport-longtrailer fra Tekno Holland.
en Buick Riviera fra Corgi Toys, som er et kommende men godt projekt fordi alt er intakt og affjedringen er i god stand.
Til sidst en Mini Cooper S ligeledes fra Corgi Toys, som også er et intakt projekt.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 1 years, 3 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
februar 11, 2024 kl. 03:39 #95172Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Bertel.
Jeg har faktisk også kikket efter Scania projekter og Autotransport-trailere til dig, men desværre var der ikke nogen af delene. Der var mange Scania lastbiler, men ikke lige frem projekter. De var alle så fine så priserne var væsentlig højere.
Autotransport-traileren Så jeg en af i den gamle Rød/hvide hvor den var sammen med en Volvo trækker, begge dele i meget flot stand med rampe til 1200 kr.
Men det var jo ikke det du bad om.MVH Kim B S.
februar 11, 2024 kl. 08:33 #95176Flemming Rasch
ParticipantHej Kim BS
Min kammerat har en udstilling af sine biler og bygning og pakeringspladser i Års her i Weekenden 👍😀Attachments:
februar 11, 2024 kl. 12:52 #95181Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Jeg kan se at jeg har været henne for at se hans stand. Han har nogen rigtig fede lastbiler. Jeg lage blandt andet mærke til en meget flot Volvo FB 88 hvor hængeren står på blokvognen.MVH Kim B S.
februar 11, 2024 kl. 13:13 #95182Flemming Rasch
ParticipantJa den her 👍😁
Attachments:
februar 11, 2024 kl. 17:48 #95222Kim Bjarne Sørensen
ParticipantJa, lige precis den. Den måtte også godt stå i min samling af lastbiler. Men det måtte de nu gerne alle sammen.
- Dette svar blev ændret 1 years, 3 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
februar 11, 2024 kl. 18:09 #95225Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim BS.
Mange tak for forsøget.
Der er store chancer for at jeg får en autotransporter fra en anden ven.
Meget fine biler på messen.
Mvh.Bertel. - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.