Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Lille tip til Volvo kran bil /Ford D800 fejeblad
- This topic has 4 svar, 3 stemmer, and was last updated 9 years, 11 months siden by Ole Andreasen.
- ForfatterIndlæg
- februar 1, 2015 kl. 22:06 #27231Flemming RaschParticipant
Hej alle sammen her er et lille tip til jer som evt mangler snor til Volvo kran bil og Ford D 800 fejeblad.
Gik selv og manglede snor til nogle biler kunne ikke rigtig finde noget som lignede det originale da jeg en dag fik øje på det snor slagteren bruger til at snøre om bl.a rullesteg m.m så jeg gik over til slagteren og spurgte pænt om han kunne undvære en meter det var ikke noget problem hjem og prøve og det passer perfekt ;-)kun en i de til jer andre i samme “nød” 😉
Mange Tekno hilsener
Ms Superfebruar 1, 2015 kl. 22:46 #27233Kim Bjarne SørensenParticipantHej Flemming.
rigtig fin ide, Snoren på min Volvo kran bil holder dog stadig, men den ene af mine to Scania Vabis brandbiler mangler snoren, der må slagterens snor jo også kunne bruges.MVH Kim B S.
februar 2, 2015 kl. 01:10 #27234Ole AndreasenParticipantHej Flemming. Ideen er skam god nok og ikke for, at spille “kloge Åge” men det hedder faktik “Husholdningsgarn” og forhandles formegentlig i enhvert supermarked.. En lille smart papæske fra FUNDER´s og har iøvrigt nr 224. 🙂 Mvh Ole A
- Dette svar blev ændret 9 years, 11 months siden af Ole Andreasen.
februar 2, 2015 kl. 16:53 #27241Flemming RaschParticipantHej kloge Åge Hi-Hi det er billigere at få en meter i ny og næ hos slagteren 😉 ja det er vist rigtig nu du skriver det kan jeg godt huske min kære mor kaldte det husholdningsgarn.;-)
Mange Tekno hilsener
Flemmingfebruar 3, 2015 kl. 00:20 #27244Ole AndreasenParticipantJa, GRATIS, så kan det ikke blive bedre! 🙂 🙂 🙂 Mvh Ole A
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.