Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Ford D 800 😁👍
- This topic has 6 svar, 4 stemmer, and was last updated 5 years, 8 months siden by Hans Jørgen Wagner.
- ForfatterIndlæg
- marts 10, 2019 kl. 09:51 #53205Flemming RaschParticipant
Her er nogle af mine Ford D 800
Tømmer bilen i den sorte æske har aldrig været ude af kassen det jeg ved 😳😁 jeg har haft den i små 10 år- Dette emne blev ændret 5 years, 9 months siden af Flemming Rasch.
Attachments:
marts 10, 2019 kl. 09:57 #53215Flemming RaschParticipantHer er lidt flere 👍👍🏁
Attachments:
marts 10, 2019 kl. 10:00 #53224Flemming RaschParticipantFandt lige 2 mere 🤪😁
En sjov historie med min gamle Tuborg bil er at den har reservehjulet og der for ingen “hylle” under ladet jeg har haft den fra ny fik den i julegave 1970-71 og renoverede den for nogle år siden
Samme jul fik jeg fejeblade med det røde Falck Zone logo på døren den er også renoveret for nogle år siden
De var begge to brugt rigtig meget men var intakte og alle øl kasserne er de originale 👍😎🏁
Mvh
Ms Super
Flemming- Dette svar blev ændret 5 years, 9 months siden af Flemming Rasch.
Attachments:
marts 10, 2019 kl. 10:42 #53240BahamaParticipantJa, de har altid været super gode at kigge på, men dårligt styretøj har nok fået mange af dem aflivet (gjorde jeg selv som barn)
Den anden dag så jeg sådan et fejeblad monteret med et tvilling hjulsæt der hvor reserve hjulet er monteret, men det kan vel også lade sig gøre. Forøvrigt så syntes jeg at for at ligne den originale Falckbil skal hjulene males røde som bilen, for det var de jo!april 8, 2019 kl. 14:06 #54070StrogetParticipantFleming – can I add some of your photos to hobbyDB? i am trying to get all the black box Kirks there! Tak, Karl
april 8, 2019 kl. 16:37 #54074Flemming RaschParticipantHej Karl
Hvis du kan bruge mine billeder så bruger du bare dem fint med mig 😉
Mange Tekno/Kirk hilsener
Flemmingapril 8, 2019 kl. 20:44 #54077Hans Jørgen WagnerParticipant1979 —- Faldt over denne på fjæsbogen forleden… reklame fra Legeringen…
- Dette svar blev ændret 5 years, 8 months siden af Hans Jørgen Wagner.
Attachments:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.