Thor

Forum Replies Created

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • in reply to: Originalt #49300
    Thor
    Participant

    Corgi – Og så skal jeg lige høre om der er nogen der har en for-vogn som den her de vil sælge.. Jeg skal egentligt kun bruge glasset i for-vognen, da der er et ret stort hul i forruden..

    Attachments:
    in reply to: Originalt #49299
    Thor
    Participant

    I Mellemtiden sms jeg til Flemming, som skrev at det nok ikke lige var originalt.. Men det der AC på Jaguaren undrer mig stadig..

    in reply to: Originalt #49297
    Thor
    Participant

    Og Jag.

    Attachments:
    in reply to: Originalt #49295
    Thor
    Participant

    Jeg prøver lige at up loade billeder igen.. 🙂

    Attachments:
    in reply to: Scania entreprenør bil #49285
    Thor
    Participant

    Utrolig FLOT Gravebil Flemming 🙂

    in reply to: Maling af biler (Thor) #49275
    Thor
    Participant

    Hold da fest hvor er det dejligt med så meget information og know how. Tak Flemming, der er virkelig noget at se på og masser af info. Og også tak til dig Bertel.. Det bliver en spændende vinter jeg går i møde. Jeg skriver her fremadrettet hvis der noget jeg går lidt kløjs i.

    TAK
    BH
    Thor

    in reply to: Tak for medlemskab #49162
    Thor
    Participant

    Hej Peter
    Tak for mailadresse… skøre russere..

    Min faster sad selvfølgelig ikke og samlede fra 1979-81.. men fra 1969 og frem til de lukkede i Frederikssund..

    Jeg skriver lige en mail

    Bh

    Thor

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)