Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Maling af biler (Thor)
- This topic has 8 svar, 4 stemmer, and was last updated 7 years, 10 months siden by
Thor.
- ForfatterIndlæg
- august 17, 2018 kl. 12:43 #49218
Flemming Rasch
ParticipantHer lidt billeder af nogle af mine renoveringer
Attachments:
august 17, 2018 kl. 12:52 #49227Flemming Rasch
ParticipantHer et par stykker til
Attachments:
august 17, 2018 kl. 17:56 #49236Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming, meget fine billeder.
Også et par projekt billeder fra mig;
MVH Bertel.august 17, 2018 kl. 19:12 #49241Bertel Pedersen
ParticipantHej igen.
Projektbilleder Ølbiler.
MVH Bertel.august 18, 2018 kl. 20:32 #49254Hans Jørgen Wagner
ParticipantTænkte på hvad det er du havde i tankerne med denne tråd … Maling af biler … Hvad der er malet, eller hvordan der males osv ?
Et par af mine hjemme malede — Spraydåse maling — Bordet er kun understællet omlakeretaugust 18, 2018 kl. 20:33 #49260Hans Jørgen Wagner
Participantaugust 19, 2018 kl. 21:59 #49272Flemming Rasch
ParticipantDet var Thor som spurgte mig om hvordan jeg renover mine “skrot”biler hvad og hvordan jeg maler
Der for disse billeder til Thor
Mvh
Flemmingaugust 20, 2018 kl. 07:01 #49274Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming og Thor.
Når jeg maler mine renoverings projekter med spraymaling, hænger jeg delene op i ståltråd under maling/tørring.
Mindre reparationer udføres med gode gamle Humbrol maling/pensler.
MVH Bertel.august 20, 2018 kl. 13:11 #49275Thor
ParticipantHold da fest hvor er det dejligt med så meget information og know how. Tak Flemming, der er virkelig noget at se på og masser af info. Og også tak til dig Bertel.. Det bliver en spændende vinter jeg går i møde. Jeg skriver her fremadrettet hvis der noget jeg går lidt kløjs i.
TAK
BH
Thor - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.


































