Hop til indhold
Teknosamleren
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode

Svar til: FERGUSON – ?

Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › FERGUSON – ? › Svar til: FERGUSON – ?

december 15, 2013 kl. 00:54 #19639
Ole Andreasen
Participant

Hej Hans Jørgen.. Jeg har ikke noget svar på dit spørgsmål, men fandt lige et sjovt?? billede på Ebay.gb som jeg syntes passede godt i tråden! De originale farver er tilsyneladende ikke nok for alle 🙂
MVH OLe A

  • Dette svar blev ændret 12 years, 6 months siden af Ole Andreasen.
Attachments:
  1. blå.jpg

Kurv

Seneste indlæg

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Seneste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • F. Willi Palm til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien

Kurv

Nyeste Artikler

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Nyeste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • F. Willi Palm til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien
2026 © Teknosamleren