Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Volvo modeller.
- This topic has 112 svar, 7 stemmer, and was last updated 1 year, 5 months siden by
Kim Bjarne Sørensen.
- ForfatterIndlæg
- marts 15, 2015 kl. 00:53 #27877
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Her er sidste ankomne Volvo i samlingen, en Volvo 244 DL årgang 1977.https://www.copy.com/s/Cu1t3KYGb9HwnQmA
MVH Kim B S.
marts 15, 2015 kl. 22:06 #27883Bertel Pedersen
ParticipantHej Kim.
Er lige blevet færdig med renovering af et par Volvo P-1800, Tekno og Corgi.
MVH BertelAttachments:
marts 15, 2015 kl. 22:36 #27887Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Bertel.
Rigtig flotte Volvo P !800 modeller du har lavet. Sjovt nok, så har jeg selv en tilsvarende Corgi Volvo P 1800 hvor malingen er fjernet, som jeg gerne snart skal til at male.MVH Kim B S.
september 25, 2015 kl. 19:00 #30973Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Her er den sidste som jeg fik i Volvo Collection sammenhæng, en rigtig fed gammel rallyvogn, nemlig en Volvo 142 Rally fra !974.https://copy.com/rOXZXG1BDV7tQsgm
Her under er faktisk en lille film, hvor man kan se noget fra det Lombard RCA rally 1974, hvor den rigtige Volvo 142 som denne er model af deltog i.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 10 years, 9 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
september 26, 2015 kl. 19:45 #30978Flemming Rasch
ParticipantHej Kim B.S jeg har også modtaget den fine Volvo 142 rally men jeg fik også en Volvo Venus Bilo nøk hvor er den grim i min verden ? Mange modelbiler hilsener Ms Super P.S fin vidio fra det gamle rally løb
september 26, 2015 kl. 23:20 #30979Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Ja, det er rigtigt, den modtog jeg 2 dage før 142 Ryllyen.MVH Kim B S.
oktober 25, 2015 kl. 10:37 #31522Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
I går fik jeg en af de Volvoer som jeg har set meget frem til fra Volvo Collektion, og jeg blev ikke skuffet, det drejer sig om Volvo P210 Duett som TELE Varevogn. Her under er billeder af den sammen med mine 2 PV445 Duett.https://copy.com/RMcqJXmGxc18xtmp
MVH Kim B S.
oktober 25, 2015 kl. 16:33 #31526Flemming Rasch
ParticipantHej Kim BS den ser super fed ud med stiger på taget og det hele så er det spændende om og hvornår jeg modtager den ? Jeg mangler stadig 145 Express (radio bilen ) og P 1800 Cab måske andre ?
marts 6, 2016 kl. 22:41 #33958Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
I dag blev dagen hvor det lykkedes mig at bytte mig til en Volvo FB89 Longtrailer fra Tekno Danmark, byttede med lidt Yamaha FS1 knallertdele som jeg alligevel havde i overskud.MVH Kim B S.
marts 7, 2016 kl. 15:33 #33964Flemming Rasch
ParticipantSå har du 2 stk FB89 og 1stk FB 88 fin vogn park ??
marts 7, 2016 kl. 18:01 #33966Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemmg.
Mange tak. Jeg har også en Volvo FB 89 med hænger fra Nacoral, men Tekno-modellerne er nu at foretrække.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 10 years, 3 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
marts 7, 2016 kl. 21:58 #33972Flemming Rasch
ParticipantHej Kim B.S her er et billed af mine Volvo FB 88/89 biler der kommer bedere billeder på et andet tidspunkt ???
Attachments:
marts 8, 2016 kl. 01:11 #33974Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Ja, det er godt nok en rigtig flot samling du har der.MVH Kim B S.
marts 8, 2016 kl. 13:18 #33977Flemming Rasch
ParticipantTak tak de er mere eller mindre renoveret alle sammen her på værkstedet ????
marts 31, 2016 kl. 23:30 #34439Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Så lykkedes det mig endelig at erhverve mig en Tekno Volvo bus i rigtig fin stand, jeg købte såmænd den første af dem Peter havde til salg her på siden her for nylig. Den er renoveret, og det er lavet rigtig flot, samtidig var prisen ikke slem, og jeg er faktisk rigtig glad for den.
Her er lige lidt billeder.MVH Kim B S.
april 1, 2016 kl. 17:01 #34447Flemming Rasch
ParticipantHej Kim B.S Det er en fin bus du der har købt jeg så godt at Peter havde den til salg velkommen i Bus verden 😉
april 1, 2016 kl. 18:28 #34448Flemming Rasch
ParticipantHej Kim BS var det dig der har renoveret er Saab 96 og havde malet den blå ?????
april 1, 2016 kl. 19:24 #34449Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Tak for velkomsten.
Ja, den blå Saab 96, det var mig som malede den blå, på grund af indspiration fra en Blå Saab jeg flere gange har mødt ved flere Klassiske bil-træf. Min Tekno Saab har jo også hvidt interiør, så jeg synes det går fint til den blå farve. Jeg er så ikke sikker på at den findes originalt fra Tekno i den farve, men det kan jeg godt leve med.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 10 years, 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 10 years, 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
september 30, 2016 kl. 21:35 #36741Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Jeg har for nylig fået udvidet min samling af Tekno Volvo 144, da jeg var heldig at finde en original mørkerød 144 i fin stand til 300kr på et stumpemarked.
Her under kommer lidt billeder af mine Volvo 144ere.MVH Kim B S.
Attachments:
oktober 1, 2016 kl. 11:50 #36754Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming.
Hvordan går det ellers med “vores” Esso Volv 144?
MVH Bertel.oktober 1, 2016 kl. 15:04 #36755Flemming Rasch
ParticipantHej Bertel
Den ligger trygt og godt og venter på mekanikeren for tid til den der er lige andre gøre mål men nu nærmer ser jo en lang vinter sig så kan der jo blive tid til lidt model bil igen ???
Jeg overvejer at den skal have samme røde farve som min Scania har på chassiet vil du/ i syntes om bet eller skal den være den blå farve ??? Giv gerne besyv om jeres valg
Mange hilsener
FlemmingAttachments:
oktober 2, 2016 kl. 10:56 #36758Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming.
Jeg synes den passende kunne være den røde farve fra Scania’en.
MVH Bertel.oktober 4, 2016 kl. 06:56 #36783Flemming Rasch
ParticipantHej Bertel
Det var også min ide ??december 9, 2016 kl. 21:15 #38213Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej alle.
Da jeg byttede mig til min røde Saab 96 fik jeg også en hvid 2 dørs Volvo Amazon, den har lige fået anhængertræk og er blevet trækdyr for en Sprite Musketeer, som jeg havde stående. Så nu har jeg to Amazoner med Sprite
Musketeer Campingvogne, den anden er dog min røde Amazon HGV.
Her er lidt billeder.MVH Kim B S.
Attachments:
december 14, 2016 kl. 12:58 #38291Flemming Rasch
ParticipantHej Kim
Så er du jo klar til Volvo Sprint ???
Fine kørertøjer ?? - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
















