Volvo 544 med fejl fra fabrik

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Volvo 544 med fejl fra fabrik

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Flemming Rasch
    Participant

Hej alle sammen
    Her er nogle billeder af min Volvo 544 med fabriks fejl.
    Jeg fik den for år tilbage af min tidligere genbo hvis far havde været maler hos Tekno.
    Den er lidt sjov da venstre forhjul vender forkert og en anden ting er at den også har “Mustang ” hjul på og Tekno logo i bunden,
    Den har en lille skramme på venstre forskærm men den stammer fra fabrikken efter den har været smidt i “Skrot” kassen men en venlig sjæl har redet den fra Skrot døden heldig vis.
    Den har en særlig plas i min Tekno samling.
    Mange Tekno hilsener
    Ms Super

Flemming Rasch
    Participant

Hej her er lige lidt flere billeder af samme bil 😉

Hej:
    De fine dine VW´r … Jeg har solgt min rigtige. Var af mange grunde kørt fast MEN der er lavet plads i garagen igen, til – når den rigtige dukker op. Jeg har haft og kørt 1978 til 2011. Mine forældre og dermed også mig 1962 – 1969. Jeg må erkende, at den er sværd at undvære.;-)
    Der var lige en interessant Volvo. Det er en af den slaks, der kunne være ganske meget værd vis nu vi havde snakket Matchbox variationer. Tilsv. gælder for dem med hjulene den rigtige vej, og her med Tekno navnet i bunden. Et eller andet sted er de mere sjældne end de andre, og burde måske således også være af højere verdi.
    Hilsen
    Hans Jørgen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.