TEKNO HJUL 1957 – 1959

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler TEKNO HJUL 1957 – 1959

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

HEJ — Jeg er kommet til at investere i en ældre tekno bil, der desvære mangler forhjulene. Som beskrevet i en artikel vedr. hjul er det type 3. Alså bred kant, lille og meget buet hjulkapsel. Jeg søger to hjul. Ligger du inde med sådan et par kan jeg fanges på mail — plysbamse@msn.com –Farven er ikke vigtig, og det er dækkene heller ikke.
    Hilsen Hans Jørgen

Attachments:

Hej Hans Jørgen.
    Jeg tjækker lige kassen med hjul, når jeg kommer hjem fra arbejde. (Får fri 22,45) Jeg har nemlig et karrosseri til sådan en gammel VW, så måske er der også nogen hjul.

MVH Kim B S.

Det ville være skønt — 😉 Taunus 17m, VW boble og rugbrød samt Amazon person vogn uden fjedre havde disse hjul til at starte med. Fælgen kan være hvid, men er meget tit samme farve som biler de sidder på.

Hej Hans Jørgen.
    Jeg har 7 af de pågældene hjul, 5 hjul med buler i hjulkapslen og 2 uden buler men i stedet med maling på hjulkapslen, der er ikke nogen dæk men 4 aksler. Du må gerne få dem alle, jeg kan sende dem til dig i et brev, hvis du sender din adresse til min mail.

kim.gerda@os.dk

MVH Kim B S.

Hej Hans Jørgen.
    Nu har jeg sendt hjulene, så de burde være hos dig i starten af den kommende uge, og så håber jeg at du kan få en rigtig fin VW ud af det i den sidste ende.

MVH Kim B S.

1000 tak. Den bliver en af perlerne. Min første og eneste med klare plastik lygter. Jeg troede egentligt at forlygterne var fra den lille ovale model, men det er de ikke. Jeg sætter billeder ind her når der er hjul på.
    Mange hilsner Hans Jørgen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.