Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Tekno 913 Page
- This topic has 6 svar, 3 stemmer, and was last updated 1 year, 9 months siden by
Anonym.
- ForfatterIndlæg
- september 5, 2024 kl. 10:18 #98713
Anonym
InactiveKære hr. Frandsen, tak for din interessante forklaring vedrørende Tekno Denmark 913 “Page N.V. Papierfabriek Gennep” Mercedes-Benz LP 0322.
Som barn boede jeg i Gennep. Min far arbejdede på “Page N.V. Papierfabriek” fra 1963 til 1968. Omkring ’65-’66 fik han denne model af manageren i udlandet. Da han kom hjem, var det en gave til hans søn.
Denne model er stadig i min besiddelse. Det har altid set pænt ud på mit kontor.
Nu kommer denne model på markedet via https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2149360549. Først og fremmest det hollandske marked. Hvis der ikke er nogen interesserede hollandske samlere af Tekno Danmark, overvejer jeg at tilbyde denne model i Danmark.
Tror du, at nogen ville være interesseret i dette?
Og er du bekendt med årsagen til, at bilen blev solgt på auktion på det tidspunkt?
Vi beklager eventuelle sprogfejl. Jeg taler ikke dansk, og jeg bruger en online oversættelse.september 6, 2024 kl. 21:04 #98732Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Gumption.
Det er en ret sjælden teknobil og endda i rigtig flot original stand. Jeg er sikker på at den kan sælges i Danmark. Det er kun et spørgsmål om den rigtige pris. Og jeg ved at det ikke er den billigste Teknobil. Men hvor den er mest værd i Holland eller Danmark, ved jeg ikke. Held og lykke med salget.MVH Kim B S.
september 11, 2024 kl. 17:22 #98767Anonym
InactiveHej Kim, Tak for dit venlige svar. Hvad ville være en rimelig pris, svarende til bilens sjældne karakter, i Danmark? Og hvilken vej virker bedst? En auktion? Online annoncering? Har foreningen en handelsplatform? Venlig hilsen Gumption
september 13, 2024 kl. 16:28 #98778Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Gumption.
Den er meget svær at prissætte, da det er ret sjælden der er en til salg. Måske et sted i mellem 4000 DK kr. og 40000 DK kr. Man kan jo prøve med en auktion, og så sætte en mindstepris. Man skal lige være heldig at den rigtige køber melder sig.Man kan i øvrigt godt starte en auktion her i en tråd som denne, det er der før nogen der har gjort. Og ellers kan man også sælge på DBA eller lignende sider.
MVH Kim B S.
september 15, 2024 kl. 15:36 #98797Stroget
ParticipantToo bad, I tried to login to https://www.marktplaats.nl but it won’t let me from the USA.
september 18, 2024 kl. 15:41 #98817Anonym
InactiveToo bad, I tried to login to https://www.marktplaats.nl but it won’t let me from the USA.
Maybe there is a problem viewing because of the US. I sincerely doubt that as Marktplaats belongs to Ebay. And there is no Ebay in the Netherland because of Marktplaats’s position. If you use VPN you may be able to select a server in the Netherlands.
There is no need to log in in order to view the offer. Only if you would like to make me an offer. If you would like to write you can do so here. I am glad to answer any questions you may have.september 18, 2024 kl. 15:45 #98818Anonym
InactiveHej Kim B S.. Tak for dine prisforslag. Auktion har jeg tænkt på. Men online har jeg mere spredning. Dejligt at vide, at jeg kan starte en auktion her. Jeg ønsker ikke at blande mig i retningslinjerne for brug af forummet. DBA og Marktplaats er ækvivalenter, den ene i Danmark og den anden i Holland. Selvfølgelig er Ebay også en mulighed. Et websted som dette er selvfølgelig meget tæt på de potentielt interesserede. Det ville være rart, hvis modellen endte i en god samling. El Gumption
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.