Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › SunStar 1950 VW Volkswagen limited edition
- Dette emne har 8 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 8 måneder, 2 uger siden af Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- februar 8, 2024 kl. 20:30 #95084MiwesDeltager
Denne skala 1:12 folkeboble kom med hjem til samlingen, jeg kunne simpelthen ikke stå for den og så til en kanon pris. Beklager jeg glemte at støve af inden fotografering.
Bilen er i en utrolig detalje grad og der medfølger værktøj til at fjerne hjulkapsler og man kan efterfølgende skrue hjulene af med små nøgler og der er donkraft, så det er en ret imponerende model.
Den har retningsviser og hjul drejes via rat osv.
- Dette emne blev ændret 9 måneder siden af Miwes.
Attachments:
februar 8, 2024 kl. 20:56 #95094Flemming RaschDeltagerDen er super fed jeg har en Type 2 bus i 1:12 fra SunStar
februar 8, 2024 kl. 20:59 #95095MiwesDeltagerTak Flemming
Smid da lige et billede, den vil jeg da godt se.
februar 8, 2024 kl. 23:44 #95097Kim Bjarne SørensenDeltagerHej Michael.
Hold da hel op, den er godt nok flot, jeg har mange VWer, men den der overgår godt nok dem alle sammen. Jeg har dog ikke nogen større end 1:18.MVH Kim B S.
februar 9, 2024 kl. 00:40 #95098MiwesDeltagerHej Kim
1:18 det fylder nu også ret godt på hylderne og jeg har lidt forskellige biler i 1:12, men det her er min første VW.
I nogle af mine biler er der chauffør med og til mine 1:18 kan man også finde fine figurer, men det er svært at finde figurer i 1:12 synes jeg.
februar 22, 2024 kl. 19:30 #95690Flemming RaschDeltagerHej Michael
Her er min type 2 T1 Bus i 1:12 fra Sun Star
Den har lidt mangler hist og her men det havde den da jeg fik den forærende af en gammel kolega- Dette svar blev ændret 8 måneder, 3 uger siden af Flemming Rasch.
Attachments:
februar 22, 2024 kl. 19:32 #95697Flemming RaschDeltagerMåske der er nogen som ved hvor man evt kan få dele til dem ?? Eller noget der kan hjælpe med noget 3D print
februar 25, 2024 kl. 14:56 #95774MiwesDeltagerDet er altså fine sager fra Sunstar og lækker VW bus under alle omstændigheder. Til tider er der flotte biler hvor der kan optræde lidt mangler og måske derfor har man fået modellen lidt billigere, hvilket for nogen ikke er løsningen og den skal være perfekt, men jeg havde det sådan på et tidspunkt og nu er jeg mere eftergivende og holder ligeså meget af de modeller som tiden har sat sine spor i.
Håndteringen af disse modeller skal være så forsigtig som muligt, men der kan ske uheld ved disse store modeller når man håndterer dem.
Jeg er vild med din bus og fantastisk er også kassen til den.
februar 26, 2024 kl. 12:05 #95824Flemming RaschDeltagerDet er nogle sarte ting den skal nok bare stå til pynt uden man rør for meget ved den
Der er noget med håndtaget ved side dørene og lidt mangler hist og her noget styretøj der skal laves inden syn samt lidt lygter 🤭😁🫣 - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.