Sådan skal en tur ud i det blå helst forløbe. Sol, sommer, kaffe på kanden, og konen sættes af hos hendes bekendte og jeg får lov at drøne rundt og pleje min hobby…….. bilerne.
Fandt lige denne skønne bus, der ikke er nævnt i tekno-bogen, og der er jo nok lavet rigtig mange, når man tager antallet af filialer med. 😉
Billig var den ikke, men det opvejer sjældenheden for mig.
Den ser slet ikke så slem ud i virkeligheden, billederne er taget med zoom og blitz, og med blå farve er det bare meget mere grelt, end når den står i skabet.
mvh
Bjergsamler.