Sparebus.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #23461
    bjergsamler
    Participant

    Sådan skal en tur ud i det blå helst forløbe. Sol, sommer, kaffe på kanden, og konen sættes af hos hendes bekendte og jeg får lov at drøne rundt og pleje min hobby…….. bilerne.

    Fandt lige denne skønne bus, der ikke er nævnt i tekno-bogen, og der er jo nok lavet rigtig mange, når man tager antallet af filialer med. 😉
    Billig var den ikke, men det opvejer sjældenheden for mig.

    Den ser slet ikke så slem ud i virkeligheden, billederne er taget med zoom og blitz, og med blå farve er det bare meget mere grelt, end når den står i skabet.
    mvh
    Bjergsamler.

    #23468
    Flemming Rasch
    Participant

    Hej Bjergsamier
    Det er en fin blå bus du der har fundet, det minder mig om min kære mor fortalte mig at da jeg var en lille knægt et par år måske tre da boede vi i Rødovre der kørte blå busser den gang, men Flemming kunne ikke sige blå bus så det blev lå buffer 😉 så sådan en må jeg støve op en dag til min samling.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.