Hej!
Jeg har arvet nogle teknobiler og er i tvivl om hvordan jeg sælger dem mest hensigtmæssigt? Jeg har ingen anelse om værdien og vil selvfølgelig nødig blive snydt for meget. De er alle i originale kasser – de er købt som investering af min far en gang i forrige årtusind.
Sætter jeg dem bare på auktion på tradera? Eller tager dem ind til samlerbørsen?
Eller kan jeg sælge dem her?
Det drejer sig om:
917 Timber Truck, rødt førerhus – 2 stk
Ford D 800 Truck, rødt førerhus, grønt lad – 2 stk
Ford D 800 Truck, grønt førerhus, grønt/gråt lad
927 Jaguar E Type Hard Top, rød – æsken er lidt i stykker
930 Monza Gt, blå/hvid – æske er bulet
914 Ford Dump truck, rødt førerhus
Jeg kan godt uploade bedre billeder her, hvis I er interesserede.
MvH Niels