Salg af teknobiler

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #106804
    nielsull
    Participant

    Hej!

    Jeg har arvet nogle teknobiler og er i tvivl om hvordan jeg sælger dem mest hensigtmæssigt? Jeg har ingen anelse om værdien og vil selvfølgelig nødig blive snydt for meget. De er alle i originale kasser – de er købt som investering af min far en gang i forrige årtusind.

    Sætter jeg dem bare på auktion på tradera? Eller tager dem ind til samlerbørsen?
    Eller kan jeg sælge dem her?

    Det drejer sig om:
    917 Timber Truck, rødt førerhus – 2 stk
    Ford D 800 Truck, rødt førerhus, grønt lad – 2 stk
    Ford D 800 Truck, grønt førerhus, grønt/gråt lad
    927 Jaguar E Type Hard Top, rød – æsken er lidt i stykker
    930 Monza Gt, blå/hvid – æske er bulet
    914 Ford Dump truck, rødt førerhus

    Jeg kan godt uploade bedre billeder her, hvis I er interesserede.

    MvH Niels

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.