Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Så kom der lige en Volvo 122s
- This topic has 12 svar, 3 stemmer, and was last updated 7 years, 8 months siden by
Kim Bjarne Sørensen.
- ForfatterIndlæg
- marts 18, 2018 kl. 22:14 #47054
Flemming Rasch
ParticipantSå kom der lige en Volvo 122S Rally forbi til historisk Volvo parade 😎🏁👍
marts 19, 2018 kl. 10:02 #47060Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming.
Hvilket scala forhold er Scania’en i.
MVH Bertel.marts 19, 2018 kl. 11:44 #47062Flemming Rasch
ParticipantDen vil jeg mene ligger. Meget tæt på 1:43 måske 1:50 jeg kan da godt tage nogle billeder af den hvis det er 😎👍🏁 den var meget billig og i plastik men rigtig fin jeg har også en i blå
marts 19, 2018 kl. 13:18 #47063Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Rigtig fin Amazon du har fået. Sådan en har jeg ikke fået endnu.Din fine Scania autotransporter må være størrelse 1:43.
Jeg har en M:A:N: SHELL tankbil som ser ud til at have ca. samme størrelse. Jeg kunne forrestille mig at den måske er lavet ved samme firma.MVH Kim B S.
Attachments:
marts 19, 2018 kl. 16:54 #47066Flemming Rasch
ParticipantHej Bertel og Kim B.S
De to Scania biler er fra China et mærke som hedder Teama og de er i plastik førerhuset er i metal men er ret fine og gode i vetrinien med biler på
Den blå er særlig god da den har Saab/Scania griffen på dørene så der står selvfølgelig Saab biler på den
Den hvide Amazone 122S Rally kom forleden fra Atlas igennem super fin udførsel- Dette svar blev ændret 7 years, 8 months siden af
Flemming Rasch.
marts 19, 2018 kl. 21:17 #47076Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Min tankbil er lavet på samme måde, med førehus i metal og ellers stortset resten i plastik. Så den er sikkert samme sted fra. I bunden står der (Made in China) Jeg kan dog ikke finde (Teama). Måske står det på kassen, men den er på loftet sammen med en masse andre bil-æsker.MVH Kim B S.
marts 19, 2018 kl. 22:06 #47078Flemming Rasch
ParticipantDer står Teama på “bundkaret” 👍😎🏁
Attachments:
marts 19, 2018 kl. 22:42 #47080Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Ja, det kan jeg godt se der gør på din, men det er ikke tilfældet på min, som du kan se her under.MVH Kim B S.
Attachments:
marts 20, 2018 kl. 10:50 #47083Flemming Rasch
ParticipantHej Kim B.S
Den er super lækker de MAN Shell bil eller som de unge sikkert vil sige total Nice 👍😎🏁
Jeg kunne godt bruge forvognen så kunne jeg sætte et MAN træk sammen så kunne jeg lave en rigtig VW transporter MAN og VW arbejder jo sammen med de store kørertøjer der er lige kommet en stor kassevogn fra MAN bygget på VW Crafter og de har jo også tidligere bygget LT-MAN 👍😎🏁
Jeg troer også MAN har en finger med i VW truck i Brasilien de er super fede prøv at Goggle dem 👍😎🏁marts 20, 2018 kl. 14:04 #47084Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Ja, det må jeg prøve. Jo, Den M.A.N. Tankbil er såmænd ikke så dum. Og jeg har fået den gratis af en god ven.
Og ja, en M.A.N. autotransporter til VWer ville heller ikke være dårlig.Nu har jeg i øvrigt lige fået en fin Volvo Amazon 122S Rally magen til din, ind af døren.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 7 years, 8 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
marts 21, 2018 kl. 10:36 #47133Bertel Pedersen
ParticipantHej Flemming og Kim.
Har også en ‘kineser’ autotransporter, trukket af en DAF fra hollandske LyonToys. Traileren er helt i plast, med hjul fra nyere Tekno NL.
MVH Bertel.Attachments:
marts 22, 2018 kl. 07:50 #47149Flemming Rasch
ParticipantHej Kim
Mangler din Amazone 122S også kører navne under venstre træk rude ??
Der står i certifikatet at det skal stå der 😳 jeg har talt med Atlas og de sender en ny bil til mig så må jeg se om der står noget på denAttachments:
marts 22, 2018 kl. 11:32 #47154Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Der står ikke noget på min under venstre trækrude.
Den ser ud precis som din.MVH Kim B S.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.