I en af Tekno bøgerne er der en rød Dodge Kul og Koks, jeg har dog aldrig set den inden for de sidste 50 år i virkeligheden, men jeg
har spurgt Peter Frandsen, den findes, det eneste jeg kender til, er
en model med rødt førerhus.
Så efter bogen er her en rød kul og koks. Jeg forsøger alt hvad
jeg kan at bevare de originale transfers, men det kan godt lade sig gøre med skrift i felter.
Jeg tvivler på, der er en hænger i rød, næste mulighed, er kul og koks helt i grøn.
Har også færdiggjort en sten og grus Dodge, der var ikke de store
sager der.
Der er kommet en Dinky britisk militær lastbil til, også kendt hos
det danske forsvar i sin tid.
Til Dinky Army Foden, fandt jeg nogle uklargjorte små Monty mænd
de paser til et hul i bænken, så de fik en klat khaki.