Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Rep af Mercedes 220-S ambulance
- This topic has 11 svar, 4 stemmer, and was last updated 8 years, 1 months siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- november 19, 2017 kl. 20:53 #44677
Lars Erik Kristensen
ParticipantJeg søger info / stumper om 731/32, nærmere bestemt overdelen med ruden, kunne jeg godt tænke mig hjælp til at restaurere / finde brugt. Forreste flanse mangler, nederst i rammen.
Attachments:
november 19, 2017 kl. 21:07 #44680Flemming Rasch
ParticipantPrøv at spørge Peter han har ret mange dele liggende som ikke er her på forum måske han har en brugt overdel til den dejlige bil har selv renoveret et par stykker blandt andet en med skæv rude ramme 😎
Du kan jo sende Peter en mail under kontakt
Mange Tekno hilsener
Flemming MsSuper
PS her lidt billeder af mine 220SE ambulance som du kan se var den noget skæv i rammen men det lykkes med forsigtig hed og en varmepistol 👍😎november 19, 2017 kl. 22:37 #44686Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Lars Erik.
Det er helt sikkert et forsøg værd at kontakte Peter, som Flemming skriver. Det er heller ikke den mest sjælne Teknobil, så det burde være muligt at finde den rigtige del.
Sådan en gammel Mercedes ambulance er også meget charmerende og suveræn flot når den står i fin stand. Jeg har selv 2 som er i rimelig stand.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 8 years, 1 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 8 years, 1 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
november 22, 2017 kl. 21:38 #44713Sven Thrysøe
ParticipantHej Lars Erik
Jeg har en overdel til MB ambulancen i hvid uden rude og med hul til blå blink, mangler sirenen i midten, men den kan fås som ny del her på siden
Mvh Sven
november 23, 2017 kl. 08:27 #44725Flemming Rasch
ParticipantMan kan godt afmontere hornet/sirene med forsigtighed ingen problemer i det den må da for Gud skyld ikke smides ud
Hvis Lars Erik ikke har mulighed eller værktøj til dette vil jeg da gerne hjælpe med det også med at montere den i et andet tag
Mvh
Ms Super Flemmingnovember 23, 2017 kl. 09:49 #44726Lars Erik Kristensen
ParticipantJeg har ikke værktøj til Tekno længere, så jeg modtager gerne al den hjælp jeg kan få 🙂
november 23, 2017 kl. 11:39 #44727Flemming Rasch
ParticipantHej Lars Erik
Du kan kontakte mig på SMS 22615140 men husk lige at skrive fra hvem 👍😎
Mvh Flemmingnovember 24, 2017 kl. 17:04 #44736Flemming Rasch
ParticipantHej Lars Erik
Her er lidt billeder af nogle af mine MB 220S ambulance den sort/hvide er renoveret komplet de 2 rød/sorte er del renoveret den hel røde skal måske hel renoveres måske bliver den som den er som lade fund 👍😎🏁november 25, 2017 kl. 00:05 #44743Lars Erik Kristensen
ParticipantHvilken maling type benytter du til renovering
november 25, 2017 kl. 03:00 #44744Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Lars Erik.
Jeg har fin erfaring med MOTIP spaymaling, som jeg ved mange her fra forumet bruger. De fleste farvehandlere har stort udvald af forskellige farver.
De små detaljer som baglykter, blinklys og lignende klare jeg med en meget lille pensel med hobbymaling i bitte små dåser, navnet er Humbrol hvis jeg husker rigtigt.MVH Kim B S
november 25, 2017 kl. 14:18 #44745Flemming Rasch
ParticipantHej alle sammen
Jeg bruger de samme typer maling som Kim BS Motip og Humbeol
Mange Tekno hilsener
Ms Super Flemmingnovember 25, 2017 kl. 14:22 #44746Flemming Rasch
ParticipantHer et lille udbud af maling som i øjeblikket er på mit lager af Motip som er i brug der er flere nye på lager 👍😎🏁
Attachments:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.