Hej Flemming.
Det er Bertel som har fået købt ovenstående bil i Polen.
Jeg skal nok holde øje med om der bliver mulighed for at fremskaffe en
FSO Polonez.
Jeg har i øvrigt selv købt endnu en østbil, nemlig en Syrena 105 også fra Welly. Jeg ved faktisk ikke noget om den, men det er en fin lille model.
MVH Kim B S.