Øst bil modeller.

Viser 26 indlæg (af 26 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #42870

    Hej Flemming.
    Det er Bertel som har fået købt ovenstående bil i Polen.
    Jeg skal nok holde øje med om der bliver mulighed for at fremskaffe en
    FSO Polonez.
    Jeg har i øvrigt selv købt endnu en østbil, nemlig en Syrena 105 også fra Welly. Jeg ved faktisk ikke noget om den, men det er en fin lille model.

    MVH Kim B S.

Viser 26 indlæg (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.