Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nyheder til reservedelslisterne juli 2022
- This topic has 3 svar, 2 stemmer, and was last updated 2 years, 6 months siden by
Kim Bjarne Sørensen.
- ForfatterIndlæg
- juli 8, 2022 kl. 19:40 #86026
peter frandsen
KeymasterHej igen
Der er kommet lidt nyt reservedelslisterne, hvor jeg især igen må fremhæve delene som er 3D printet. Jeg er målløs over kvaliteten og der er helt sikkert flere ting på vej.Originale reservedele:
Volvo/Scania blokvogn – sæt med 8 “Volvohjul” til trailerenUoriginale reservedele:
Lastbiler – metalstøbte baghjul af typen med 6 og med 10 møtrikker
(udgaven med pladehjul er på vej)3D print:
Volvo bus – ruderamme i hvid og i beige/lysegrå
(Sølvgrå er på vej)
Mercedes Bruxelles autotog – soltaget til bil og trailer i orange og i gult.Så har jeg igen mursten til Dodge murstensbilen på lager.
God sommer til alle
Peterjuli 9, 2022 kl. 19:26 #86087Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Ruderammer til Volvo-bussen, det lyder fantastisk. Det har jeg håbet på længe, Jeg har i mange år haft 3 af de busser i skrotkassen, som nu endelig kan renoveres, da vi nu kan fremskaffe alle de reservedele som skal bruges. Fedt:
Der må så afgjordt være mange flere end mig, som har nogen af de busser som har samme mangel.MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 years, 7 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
juli 9, 2022 kl. 22:38 #86090Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Jeg kunne ikke vente længere. Den første Volvo-bus er ved maler.
Før det blev resterne af den gamle maling fjernet og lidt små buler i taget er rettet, dækkene afmonteret og fælgene dækket over med malertape.MVH Kim B S.
Kim Bjarne Sørensen.
Attachments:
juli 16, 2022 kl. 14:59 #86114Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Peter.
Her er det foreløbige slutresultat. Jeg vil dog gerne finde lidt reklamer til at montere på siderne. Men det kommer nok på et tidspunkt.MVH Kim B S.
Attachments:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.