Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › LLoyd LP 600 😎
- This topic has 5 svar, 3 stemmer, and was last updated 8 years, 2 months siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- april 6, 2018 kl. 16:54 #47527
Flemming Rasch
ParticipantSå må denne lille vogn en tur igennem værkstedet den har ligget et godt stykke tid på lager
Fik en anden bil i dag som også skal til maleren 👍😎🏁april 6, 2018 kl. 18:19 #47537Bahama
ParticipantJa, de Lloyder er tit meget afskallet og trænger til maling. Kan osse se at stolperne er hele på din, de er os tit knækket eller ligefrem mangler. Hvilken farve skal den lille have?
april 6, 2018 kl. 19:57 #47538Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Dejligt at se en Lloyd hvor karossen er i orden.
Som Bahama nævner er vinduestolperne meget tit knækket eller helt væk.
Jeg glæder mig til at se udviklingen til flot brugbar stand.MVH Kim B S.
april 6, 2018 kl. 20:36 #47543Flemming Rasch
ParticipantHej med jer
Den ene stolpe er knækket men kan limes 👍 og hvad farve den skal have ved jeg ikke men kom med en ide er åben for foreslag 👍👍🏁april 6, 2018 kl. 21:17 #47547Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Et forslag til lakering.
Jeg har nogen gange mødt den Lloyd som er med på billedet her under til Træf. Jeg synes den er rigtig fin med den tofarvede lakering.MVH Kim B S.
Attachments:
april 7, 2018 kl. 00:27 #47550Flemming Rasch
ParticipantHej Kim
Fin ide med to farver 👍😎🏁 - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.




