Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Hvordan sætter jeg biler til salg?
- This topic has 2 svar, 2 stemmer, and was last updated 1 week, 1 day siden by
lene.
- ForfatterIndlæg
- juni 4, 2026 kl. 12:05 #107924
lene
ParticipantHej
Håber, at jeg kan få en lille vejledning til, hvordan jeg sætter biler til salg?
Jeg har nogle gamle biler, som jeg håber kan få lidt kærlighed og nye hænder
På forhånd tak
Venlig hilsen
Lenejuni 6, 2026 kl. 20:35 #107940Hans Jørgen Wagner
ParticipantHej lene. Det er ikke så vanskeligt at sælge biler. Du skal bare huske at det kun er dig der ved hvad du sidder med…. Tager vi en alm. personbil så fotofrafere den skråt forfra så vi ser fronten, venstre side og taget. Så skråt bagfra så vi ser bagen, højre side og taget. Det sidste foto er af hele bunden så alle hjul, nitter og kofangere ses. Så kan det ikke gå helt galt. Baggrunden kan bare være en stor kuvert eller et stykke papir, eller er bord men helst ikke noget forstyrende. Lidt ala det jeg sætter ind her. Det er bilen det handler om, ikke hjemmet og omgivelserne… Så kan du ligge dem op her… Eller på den blå eller gule… Det hurtigste og mest enkle er nok facebook grubber, Der er en verdensomspændende effektiv Lego salgsgrupper pre 1975 for LEGO, der er et par tekno sider og et par for gammelt legetøj og for legetøjsbiler. Der er mulighed for budrunder hvilket kan være en udemærket ide når man er lidt usikker på prisen…
Du kan sælge samme steder med hele lot hvor du tager nogen fornuftige fotos og sælger hele bunken på een gang…. OG så en kort og præcis beskrivelse.juni 9, 2026 kl. 17:17 #107978lene
ParticipantHej Hans Jørgen
Mange tak for det fine svar, så må se at få sat en annonce sammen🙂
Rigtig god sommer
Venlig hilsen Lene - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.


