Hjælp !!!!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #28779
    Flemming Rasch
    Participant

    Jeg står og mangler en for aksel komplet med trækstang i ASG gul til min ASG trailer no 452 den skal være rigtig flot 😉
    Mange Tekno hilsener
    Ms Super

    #28780
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Flemming.
    Ja det er træls når man står og mangler en stump til sit klenodie.
    Hvis du har tålmodighed dukker der nok en op, på legetøjsmarkedet på Frederiksberg næste gang. Så ringer jeg til dig.
    Kæmpe Tekno hilsen Bertel

    #28860
    Flemming Rasch
    Participant

    Hej Bertel
    Det er super hvis du finder en foraksel komplet i gul (ASG) så køber du den til det du selv vil give 😉 du ved gratis minus 70% 😉 ha-ha
    Mange Tekno hilsener
    Ms Super

    #28888
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej igen Flemming.
    Det er først til efteråret, der igen er legetøjsmarked på Frederiksberg, så alle i andre må da gerne holde øjeneme åbne for at hjælpe.
    Hvad er egentligt problemet med din ASG hænger?
    MVH Bertel

    #28915
    Flemming Rasch
    Participant

    Ikke andet end den mangler en komplet foraksel 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.