Hej Flemming. Ja det er træls når man står og mangler en stump til sit klenodie. Hvis du har tålmodighed dukker der nok en op, på legetøjsmarkedet på Frederiksberg næste gang. Så ringer jeg til dig. Kæmpe Tekno hilsen Bertel
Hej Bertel Det er super hvis du finder en foraksel komplet i gul (ASG) så køber du den til det du selv vil give 😉 du ved gratis minus 70% 😉 ha-ha Mange Tekno hilsener Ms Super
Hej igen Flemming. Det er først til efteråret, der igen er legetøjsmarked på Frederiksberg, så alle i andre må da gerne holde øjeneme åbne for at hjælpe. Hvad er egentligt problemet med din ASG hænger? MVH Bertel